راوی، نویسنده و رزمنده دوران دفاع مقدس:

رزمندگان دفاع مقدس صحنه‌های بی‌نظیر و حماسی در مقابل دشمن رقم زدند

قم (پانا) - راوی، نویسنده و رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی با خون مطهر شهدا گلگون شده است؛ چرا که رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، صحنه‌های بی‌نظیر، حماسی و عاشورایی در جبهه‌های حق در مقابل دشمن بعثی رقم زدند.

کد مطلب: ۱۵۰۹۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رزمندگان دفاع مقدس صحنه‌های بی‌نظیر و حماسی در مقابل دشمن رقم زدند

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت به‌ویژه 7 شهید والامقام روستای جعفرآباد از توابع شهرستان جعفرآباد استان قم با حضور جمعی از همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا و اهالی روستا برگزار شد.

محسن بخشی‌نیا، راوی، نویسنده و رزمنده دوران دفاع مقدس و بیسیمچی سردار شهید مهدی زین‌الدین (فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع)) در این مراسم با بیان خاطراتی از دوران حماسه و ایثار عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما با خون مطهر شهدا گلگون شده است؛ چرا که رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، صحنه‌های بی‌نظیر، حماسی و عاشورایی در جبهه‌های حق در مقابل دشمن بعثی رقم زدند.

وی افزود: امروز همه ما باید بتوانیم با تبعیت از رهنمودهای ولایت در جنگ ترکیبی و شناختی بر دسیسه‌های دشمن غلبه کنیم و مایه سرافرازی نظام اسلامی باشیم.

در ابتدای این مراسم، امام جماعت روستا نیز نکاتی را پیرامون فضایل شهیدان و اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا بیان کرد.

سرهنگ رضا محمدی‌قراسوئی (فرمانده سپاه شهرستان جعفرآباد) و تعدادی دیگر از نیروهای سپاه و بسیج شهر جعفریه در این مراسم حضور داشتند.

خبرنگار : دانش آموز: فاطمه فانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار