برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) قم

قم (پانا) - آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) قم با حضور مسئولان سپاه و ناحیه یک آموزش و پرورش در سالن شهید مطهری این واحد آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) قم

یادواره بزرگداشت یاد و خاطره 160 دانش آموز شهید دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) و پاسداشت شهدای مقاومت، با قرائت آیاتی از قرآن توسط علی اصغر شعاعی از قاریان بین المللی قرآن کریم در سالن شهید مطهری این واحد آموزشی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی اسفندیاری معاون دبیرستان طی سخنانی عزم دانش آموزان برای برگزاری خودجوش مراسم پاسداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار دفاع مقدس و مقاومت را از افتخارات مجموعه دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) برشمرد.

مراسم فوق با روایتگری حجت الاسلام داود هاشم پور از راویان دفاع مقدس و مقاومت و شعرخوانی امیرحسین آکار در وصف شهدا و نیز اجرای گروه سرود جابر همراه بود و حاج حسن شالبافان نیز در وصف شهدای مقاومت بخصوص بزرگداشت سیدحسن نصرالله مرثیه سرایی کرد.

در پایان، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در میان شعارهای کوبنده و ضداستکباری دانش آموزان به آتش کشیده شد.

در مراسم فوق سردار مهدی کبیری پور جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، هادی آقابابایی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، سیدجواد جدا مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک قم حضور داشتند.

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار