به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری نشست «جای خالی یک روایت بی‌نقص از نقش زنان در مقاومت» در قم

قم (پانا) - دومین مرحله رویداد رسانه‌ای طنین با عنوان نشست «جای خالی یک روایت بی‌نقص از نقش زنان در مقاومت» همزمان با ایام هفته دفاع مقدس در خانه موزه شهیدان زین‌الدین قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست «جای خالی یک روایت بی‌نقص از نقش زنان در مقاومت» در قم

نشست «جای خالی یک روایت بی‌نقص از نقش زنان در مقاومت» همزمان با ایام گرامیداشت چهل‌وچهارمین حماسه دفاع مقدس در خانه موزه شهیدان زین‌الدین قم برگزار شد.

فریبا علاسوند، عضو هیات علمی پژوهشکده زن و خانواده طی سخنانی در این نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران هشت سال حماسه و ایثار از جمله موقعیت‌های حساسی بود که زنان توانستند در آن بدرخشند و به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه از زنان شجاع و مبارز، کتاب‌های زیادی نوشته شده اما باز هم هستند کسانی که در متن جبهه حضور داشتند یا در پشت جبهه مشغول به خدمت بودند اما هنوز روایتی از آنان ثبت نشده است.

علاسوند افزود: دشمن سعی دارد با سرپوش‌گذاری بر توانایی‌ها و موفقیت بانوان در حیطه‌های متفاوت، آنان را در جامعه اسلامی منفعل نشان دهد اما ما با روایت درست زندگی آنان می‌توانیم مقابل این تلاش شوم دشمن مقاومت کنیم.

این نشست با همکاری دبیرخانه جشنواره طنین و به همت سازمان بسیج جامعه زنان استان قم و با همکاری معاونت امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در نشست فوق، حدود ۶۰ نفر از بانوان فعال رسانه‌ای استان برای تولید محتوای رسانه‌ای در قالب‌های مشخص‌شده، حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار