همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد

قم (پانا) - مراسم افتتاح نمایشگاه «یاد یاران» ویژه هفته دفاع مقدس با عنوان «محراب تا معراج» شب گذشته با حضور سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه «یاد یاران» در قم آغاز به کار کرد

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و در شام ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران با عنوان «محراب تا معراج» در فضای باز ضلع جنوبی مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

در مراسم فوق، سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی (معاون فرهنگی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح) و سردار محمدرضا موحد (فرمانده سپاه استان قم) در خصوص اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سخنرانی کردند.

مدیحه‌سرایی حاج حسن شالبافان مداح اهل بیت(ع)، اجرای 2 سرود حماسی از گروه سرود «هتنا» و نورافشانی به مناسبت شام میلاد نیز از برنامه‌های مراسم افتتاحیه با اجرای مهدی آقابیگی از مجریان رسانه ملی بود.

در این مراسم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم و جمع زیادی از مسئولان دستگاه‌ها و مدیران اجرایی، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های شهدا و علاقه‌مندان فرهنگ حماسه و ایثار حضور داشتند.

قبل از آغاز مراسم افتتاحیه، سردار شکارچی به همراه سایر مسئولان از غرفه‌های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.

نمایشگاه یاد یاران از غرفه‌های هوش مصنوعی، کتاب، غرفه ابزار و ادوات نظامی، غرفه نقاشی کودکان، مشاوره، ایستگاه صلواتی، غرفه شهدا و ایثارگران تشکیل شده است.

اجرای تئاتر و نمایش از جمله برنامه‌های نمایشگاه یاد یاران است که ضمن ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نمایشگاه یاد یاران از روز شنبه ۳۱ _شهریور) تا جمعه (۶ مهر) به مدت یک هفته در 2 طبقه سالن داخلی و فضای بیرونی باغ‌موزه دفاع مقدس استان قم آماده بازدید علاقه‌مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار