بیانیه سازمان بسیج رسانه استان قم:

استمرار حماسه دفاع مقدس با معرفی الگوها به نسل جوان و نوجوان امکان‌پذیر است

قم (پانا)- سازمان بسیج رسانه استان قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بزرگداشت حماسه دفاع مقدس و استمرار آن با معرفی الگوهای موفق در آن دوران به نسل نوجوان و جوان امکان‌پذیر است.

کد مطلب: ۱۵۰۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
استمرار حماسه دفاع مقدس با معرفی الگوها به نسل جوان و نوجوان امکان‌پذیر است

سازمان بسیج رسانه استان قم، در آستانه فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ما هرچه برای دوره دفاع مقدس سرمایه‌گذاری و کار کنیم زیاد نیست، چون ظرفیت هنر و ادبی کشور برای تبیین این دوره، خیلی گسترده، وسیع و عمیق است و از این ظرفیت تاکنون استفاده خوب و درخوری نشده است.

 مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ۳۱/ ۶ /۱۳۸۴

هفته دفاع مقدس، فرصتی است برای بازخوانی حماسه‌ها و رشادت‌های ملت عزیز ایران در برابر رژیم بعث عراق و ایادی استکبار، که قدرت پوشالی سلطه‌گران را با ایمان و اراده راسخ خود شکست داده و برگ زرینی را در تاریخ معاصر به ثبت رساندند.

 این رویداد عظیم، به عنوان گنجینه ارزشمند، باید برای همیشه زنده و هدایتگر نسل‌های بعدی کشورمان و آزادی‌خواهان کشورهای منطقه باشد، چه بسا تشکیل جبهه مقاومت و الگوگیری از دوران دفاع مقدس باعث شد تا ایادی استکبار و داعش نتوانند به نقشه شوم خود در منطقه برسند.

سازمان بسیج رسانه استان قم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار ایران اسلامی و رزمندگان سلحشور هشت سال دفاع مقدس، معتقد است بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این برهه، با روایت و معرفی الگوهای موفق در آن دوران به نسل نوجوان و جوان امکان‌پذیر بوده و دفاع از ارزش‌ها، هویت ملی و تبیین‌گری در برابر شبهه افکنی، القای یاس و ناامیدی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی معاند، رسالت اصلی رسانه های جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار