مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور خانواده‌های شهدا به صدا در می‌آید

قم (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارسی که مزین به نام شهدا است، با حضور خانواده‌های معظم شهیدان به صدا در می‌آید.

کد مطلب: ۱۵۰۱۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور خانواده‌های شهدا به صدا در می‌آید

علیرضا رحیمی، امروزدر نشست هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم در سخنانی اظهار کرد: دعوت از خیرین مدرسه ساز برای برگزاری برنامه زنگ مهر، چه در مراسم متمرکز استانی و چه در مراسمی که در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان و یا مدارس برگزار می شود در دستور کار است.

وی اضافه کرد: در جلسات با مدیران آموزش و پرورش استان تأکید شده که زنگ مهر مدارسی که به نام شهدا مزیّن است، با حضور خانواده های محترم شهدا و مراسم مربوط به مدارس مزیّن به نام خیرین، با حضور خیرین و خانواده های آنان برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم یکی از برنامه ریزی های اداره کل آموزش و پرورش استان را شناسایی دانش آموزان و کادر نخبه مدارس خیّری دانست و گفت: برگزاری مراسمی باشکوه با حضور خیّرین و تقدیر از این دانش آموزان و فرهنگیان نخبه در برنامه های ما قرار دارد.

رحیمی با ابراز خرسندی از تداوم اجرای طرح شهید عجمیان رحمت الله علیه به عنوان طرح بهسازی و شاداب سازی مدارس بیان کرد: خوشبختانه در تابستان سال گذشته، 250 مدرسه بویژه در نقاط کمتربرخوردار استان با حضور گروه های جهادی زیباسازی شد و این طرح در تابستان سال جاری نیز برای 250 مدرسه دیگر در دست اجراست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی راس ساعت 8 صبح روز یکشنبه اول مهر ماه 1403 در مدرسه خیّری زمان‌زاده، ابتدای جاده قنوات برگزار می شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار