مراسم سالگرد معلم شهید «عسگری جمکرانی» برگزار شد

قم (پانا) - مراسم هفتمین سالگرد شهادت معلم شهید مدافع حرم «مجید عسگری جمکرانی» همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در حسینیه حضرت زینب(س) قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم سالگرد معلم شهید «عسگری جمکرانی» برگزار شد

مراسم هفتمین سالگرد شهادت طلبه و معلم شهید مدافع حرم «مجید عسگری جمکرانی» همزمان با شب شهادت امام حسن عسگکی(ع) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در حسینیه حضرت زینب(س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدباقر نادم از راویان شهدا در این مراسم، خاطراتی را از شهدای والامقام بیان و بر ضرورت ادامه دادن راه شهیدان تاکید کرد.

اجرای گروه سرود عابس و برپایی نمایشگاهی از تصاویر شهید عسگری جمکرانی از بخش‌های این مراسم بود و در پایان، شرکت‌کنندگان با نوای مسعود زمانی و در مصیبت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) عزاداری و سینه‌زنی کردند.

در مراسم فوق، مصطفی ملایی و محسن محرری از اعضای شورای اسلامی شهر قم و جمعی از معلمان و دانش‌آموزان این شهید حضور داشتند.

شهید مجید عسگری جمکرانی، مرداد 1353 در قم متولد شد. وی معلم هنرستان، طلبه حوزه علمیه و از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بود.

این شهید بزرگوار، روز ششم آذر 1396 همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در جریان آزادسازی شهر بوکمال از آخرین پایگاه‌های داعش در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد و در قطعه شهیدان مدافع حرم گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) قم به خاک سپرده شد.

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار