همراه با رونمایی از کتاب عکس «کنتراست» صورت گرفت؛

برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس «امتداد عشق» در قم

قم (پانا) - مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس «امتداد عشق» با محوریت کودکان عاشورایی به همراه رونمایی از کتاب عکس «کنتراست» به همت موسسه فرهنگی - هنری عکاسان قم در نگارستان اشراق برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس «امتداد عشق» در قم

مراسم اختتامیه نمایشگاه گروهی عکس «امتداد عشق» با محوریت کودکان عاشورایی و تجلیل از صاحبان آثار ارائه‌شده در نمایشگاه همراه با رونمایی از کتاب عکس آثار منتخب این رویداد با عنوان «کنتراست» در نگارستان اشراق قم برگزار شد.

در آیین فوق، ابتدا روح‌الله امرالهی (عضو شورای اسلامی شهر قم) اظهار کرد: موفقیت قمی‌ها در حوزه‌های مختلف هنری به‌ویژه عکاسی آیینی، فوق‌العاده است.

امرالهی، پیشتاز بودن قم در عرصه هنر را برکت کریمه اهل بیت(س) و وجود استعدادهای کم نظیر در این حوزه دانست و عنوان کرد: مجموعه تبلیغاتی که برای بارگاه ائمه اطهار(ع) منتشر می‌شود، توسط قمی‌ها رقم خورده است.

فخرالدین یوسف‌پور، رئیس خانه مطبوعات قم نیز در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در آیین اختتامیه و تبریک به عکاسان برگزیده گفت: استان قم در حوزه رسانه و تولید محتوا از منظر کمیت و کیفیت در کشور شاخص است.

وی با اشاره به تراز وضعیت رسانه‌ای استان ادامه داد: قم نسبت به جمعیت و وجود مراکز دینی و حوزوی فعال در زمینه رسانه،  نشریات و رسانه‌های تخصصی، رتبه اول کمیت را داراست.

یوسف‌پور اظهار کرد: عکاسان قمی از نظر فعالیت و تولید محتوا در خصوص روایت و انعکاس حماسه پیاده‌روی اربعین که اهمیت ویژه‌ای در جهان اسلام دارد، پیشگام بوده‌اند.

در ادامه از کتاب عکس «کنتراست» که شامل آثار منتخب 2 نمایشگاه «خیمه‌های سوخته» و «امتداد عشق» است با حضور مهدی توکلیان (مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم)، حجت‌الاسلام نصراللهی (قائم‌مقام مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی قم) و مسئولانی از استانداری، بسیج هنرمندان و دیگر دستگاه‌ها رونمایی شد و صاحبان آثار عرضه‌شده در نمایشگاه عکس کودکان عاشورایی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

خبرنگار : دانش آموز: زهرا قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار