معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم:

آموزش‌های پیشگیرانه مبارزه با مواد مخدر در خانواده‌ها و مدارس پیگیری شود

قم (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: یکی از الزامات مبارزه با بلای خانمان سوز مواد مخدر، آموزش های پیشگیرانه در خانواده ها و مدارس است که باید به‌طور جد پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۵۰۰۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌های پیشگیرانه مبارزه با مواد مخدر در خانواده‌ها و مدارس پیگیری شود

احمد حاجی‌زاده، امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سالن امام جواد (ع) استانداری قم اظهار کرد: مدیران در عملیاتی کردن مصوبات جلسه و رفع موانع موجود و تلاش برای اجرایی شدن آنها اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اقدامات قابل توجه متولیان امر مبارزه با مواد مخدر در استان، ییان کرد:  یکی از الزامات در مبارزه با این بلای خانمان سوز، آموزش های پیشگیرانه در خانواده ها و مدارس است که باید به‌طور جد پیگیری شود.

حاجی زاده استفاده از تبلیغات محیطی و فضاسازی‌های شهری را یکی دیگر از راه های اطلاع رسانی و هشدار به نسل های جوان در مورد مخاطرات سوء مصرف مواد مخدر و سایر آسیب های اجتماعی دانست و گفت: دستگاه های متولی در این زمینه با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اقدامات لازم را صورت دهند.

وی ظرفیت پایگاه های بسیج و مساجد را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: فضای معنوی و صمیمانه در این اماکن، نقش مهم و اثر گذاری در دور نگه داشتن نسل جوان از مواد مخدر دارد و باید برنامه ها و طرح های مناسبی برای فعالیت و پویایی بیش از پیش مساجد و پایگاه های بسیج در این صورت دهیم.

معاون استاندار قم انسجام و همکاری بین دستگاه های استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر را خوب عنوان کرد و افزود: کار مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی تعطیلی ندارد و باید تلاشی شبانه روز و جهادی برای فراهم کردن محیطی امن و جامعه ای عاری از آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر انجام شود.

حاجی زاده خاطر نشان کرد: اجرای مصوبات و برنامه های استان در سطح شهرستان های قم، کهک و جعفرآباد نیز در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار