راهپیمایی «جمعه خشم» مردم قم در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

قم (پانا) - راهپیمایی «جمعه خشم» مردم قم در حمایت از مردم غزه، امروز پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی «جمعه خشم» مردم قم در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

راهپیمایی مردم قم در حمایت از مردم غزه و اعلام انزجار از اسرائیل کودک‌کش، با عنوان «جمعه‌های خشم» پس از اقامه نماز جمعه از مصلای قدس تا چهار راه شهدا برگزار شد.

 در این راهپیمایی نمازگزاران پس از اقامه نماز با سردادن شعار هایی از قبیل «مرگ بر اسرائیل» و «فلسطین پیروز است» و همچنین آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی، اقدامات این رژیم جنایتکار غاصب را محکوم کردند. 

جلوه باشکوهی از همدردی با مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به جنایت رژیم غاصب صهیونیست با حضور خیل عظیمی از نماز گزاران مرد و زن و کودکانی که با دست در داشتن پرچم فلسطین یادآور مظلومیت کودکان غزه بودند؛ به چشم می خورد. 

حضور اقشار مختلف مردم در این اجتماع اعم از روحانیون، نیروی انتظامی، جانبازان، کودکان و پیران و همچنین مردم مسلمان کشور های همسایه و آفریقا نشان از یکدلی مسلمانان جهان برای تحقق ظهور منجی عالم و انتقام خون مظلوم دارد. 

ملت شهید پرور قم بار دیگر با جنبش و حرکت عظیم خود در اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه امید به تحقق وعده الهی و پیروزی ملت ستمدیده فلسطین را زنده نگه داشتند و خشم و انزجار خود را از جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه توسط غده سرطانی صهیونیست را اعلام کردند. 

همچنین راهپیمایان با سردادن شعارهایی، یاد و خاطره شهدای گلگون کفن قیام 17 شهریور سال 1357 را گرامی داشتند.

احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان از جمله مسئولان حاضر در این آیین باشکوه بودند.

راهپیمایی جمعه های خشم همزمان با استان قم در دو استان ایلام و هرمزگان نیز برگزار شد.

 

خبرنگار : دانش آموز: زهرا قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار