مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین قم خبر داد:
پاسخگویی بیش از ۶ هزار تماس و پیامک راهنمای زائر در مواکب قرارگاه مردمی اربعین قم
قم (پانا)- مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین قم گفت بیش از ۱۰ اپراتور پاسخگوی سوالات زائرین هستند و بر این اساس حدود ۶ هزار تماس و پیامک در مرکز ثبت شده است.
سمانه نجفعلی، در گفتگویی اظهار کرد: خادمین قرارگاه مردمی اربعین مانند سالهای گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخشهای مختلف مشغول خدمترسانی به زائرینی هستند که در قم حضور مییابند.
وی افزود: باتوجه به اینکه هرسال بر جمعیت زائرینی که در این قرارگاه اسکان داده میشوند، در تلاش هستیم حضور آنها را در قم تسهیل کنیم؛ امسال نیز مانند سال گذشته با استفاده از خادمین جهادگر در بخش پاسخگویی تلفنی و مجازی برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آنها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد کردیم.
نجفعلی تصریح کرد: همکاران من در این مرکز به تمامی نیازهای زائران پاسخگو و راهنمای آنان بوده و در روزهای اخیر تماسهای مبنی بر مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبتنام موکب، اطعام و... داشتهایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بودهاند.
مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین قم خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ اپراتور پاسخگوی سوالات زائرین هستند و بر این اساس بیش از ۶ هزار تماس و پیامک در مرکز ثبت شده است.
وی گفت: فعالیت قرارگاه مردمی اربعین بعد از روز اربعین نیز ادامه خواهد داشت و تا ۱۹ شهریور (۵ ربیعالاول) پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در مواکب قرارگاه برقرار است.
نجفعلی تاکید کرد: زائرین عزیز میتوانند با شمارهگیری سامانه ۱۳۷ یا با شماره تلفن ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ تماس گرفته و با ما در ارتباط باشند. همچنین با ارسال عدد ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ پیامک لینک سایت راهنمای زائر برای آنها ارسال میشود.
ارسال دیدگاه