مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین قم خبر داد:

ویزیت رایگان بیش از 440 زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم

قم (پانا) - مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: از زمان استقرار موکب بهداشت و سلامت در این قرارگاه تا کنون بیش از 440 زائر به‌صورت رایگان، ویزیت شده‌ و مورد معاینه قرار گرفته‌‌اند.

کد مطلب: ۱۴۹۶۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ویزیت رایگان بیش از 440 زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم

به گزارش پانا و به نقل از ستاد خبری قرارگاه مردمی اربعین؛ مریم زارعی با بیان اینکه 15 نیروی متخصص بهداشت و درمان در سه شیفت کاری 24 ساعته در خدمت زائران اربعین حسینی هستند، اظهار کرد: از زائران مراجعه‌کننده ۲۸۰ نفر خانم بوده‌اند و 130 نفر آقا و نیز 30 نفر از مراجعه‌کنندگان را هم کودکان تشکیل داده‌اند.

وی بیان کرد: اکثر بیماران مراجعه‌کننده با علائمی مانند، سرماخوردگی، ضعف و بی‌حالی، افت فشار و بیرون‌روی به موکب بهداشت و درمان قرارگاه مراجعه کرده و توسط نیروهای متخصص حاضر در موکب مورد طبابت قرار گرفته‌اند.

زارعی افزود: طی این مدت از 24 مرداد، آمبولانس مستقر در قرارگاه 4 نوبت ماموریت گرفت و بیمارانی که دچار ضرب‌دیدگی پا، سرماخوردگی، بیماری قلبی و قندی شده بودند را برای ادامه درمان مراجعه کنندگان به بیمارستان منتقل کرد.

وی اظهار کرد: در کنار 2 پزشک و 2 پرستار و راننده آمبولانس در طول 24 ساعت، یک متخصص مامایی نیز برای بانوان زائر در نظر گرفته شده و به زائرین بانو خدمت‌رسانی می‌کند.

مسئول کمیته بهداشت و درمان قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: از زمان استقرار موکب بهداشت و سلامت در این قرارگاه تا کنون بیش از 440 زائر به‌صورت رایگان ویزیت شده‌ و مورد معاینه قرار گرفته‌‌اند.

خاطرنشان می‌شود موکب بهداشت و درمان قرارگاه اربعین واقع در امامزاده جمال‌الدین (شاه جمال) یکی از موکب‌های تخصصی قرارگاه است که طی سال‌های گذشته، زوار اربعین آقا امام حسین(ع) و سایر مراجعه‌کنندگان را به‌صورت رایگان پذیرش کرده و داروی مورد نیاز آنان را نیز تامین می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار