همایش تجلیل از خبرنگاران در سپاه قم

قم (پانا) - همایش تجلیل از اصحاب رسانه استان قم به مناسبت روز خبرنگار به همت سپاه پاسداران امام علی ابن ابی طالب(ع) در سالن گل نرگس مجموعه نخلستان سپاه قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از خبرنگاران در سپاه قم

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: امروزه درگیر جنگ شناختی هستیم که تا حدودی توانسته ذهنیت ها و نگرنش های جوانان ما را هدف قرار دهد.

وی ادامه داد: نقش خبرنگاران و فعالین رسانه اهمیت به سزایی دارد تا بتواند حقیقت و دروغین بودن گفته های دشمن را اثبات کنند و امنیت و آرامش اجتماعی را برای مردم به وجود بیاورند.

در ادامه این مراسم سردار علی محمد نائینی سخنگوی کل سپاه استان قم طی سخنانی بیان کرد: خبرنگاران در شرایط جنگی هم روایتگر هستند و هم رزمنده و باید دانست که خبرنگاران صرفا وظیفه روایتگری و آگاهی بخشی را ندارند بلکه باید میدان را به دست بگیرند.

وی افزود: رسانه ها سلاح های اصلی این جنگ و مهمات آن محتویات هستند که مهم ترین وظیفه ی خبرنگاران تولید امید از روایت های جعلی و ضد و نقیض دشمن است.

در این مراسم از پوستر رویداد رسانه ای طنین و پوستر فردخت نیز رونمایی شد.

در پایان این مراسم از فعالین اصحاب رسانه از جمله «ابوالفضل بمانی» مدیر خبرگزاری پانا استان و دانش آموز خبرنگار «رقیه سادات موسوی» خبرنگار فعال این خبرگزاری تقدیر شد.

 

خبرنگار : سمیرا مرادیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار