استفاده از ظرفیت مربیان قم در اردوهای کشوری سازمان دانش‌آموزی

قم (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی استان قم گفت: از مربیان منتخب استان می خواهیم میدان های تربیت نوجوان پیشران را در اردوهای کشوری دست بگیرند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت مربیان قم در اردوهای کشوری سازمان دانش‌آموزی

علیرضا دادمرزی، رییس سازمان دانش‌آموزی استان در جلسه هم اندیشی با مربیان اعزامی استان قم در دوره ی تربیت مربی ارشد اردویی کشور اظهار کرد: توجه ما در بحث تربیت مبتی بر جریان سازی است و از مربیان منتخب استان که در این دوره شرکت کرده اند میخواهیم میدان های تربیت نوجوان پیشران را در دست بگیرند.

دادمرزی با بیان اینکه امروز جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید است افزود: موقعیت های تربیتی و کنشگری اجتماعی در اقناع سازی و رفع شبهات جوانان نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارند.

رئیس اداره فعالیت‌های دانش‌آموزی در ادامه گفت: مدیران مدارس در تصمیم گیری و اجرای اردو باید بدون ترس و با شجاعت و رعایت قوانین عمل کنند و زمانی می توانند عملکرد مطلوبی داشته باشند که از موقعیت های مختلف تربیتی برای حل آسیب‌ها و خدمت به نوجوانان بهره ببرد.

وی با بیان اینکه لازمه‌ی مربی پیشران شدن، مربی اردویی بودن است، افزود: تمامی تشکل‌های سازمان دانش آموزی باید خود را آماده کنشگری در میدان عمل کنند تا شاهد اتفاقات جریان ساز در حوزه‌‌ی اردویی باشیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار