مدیر سازماندهی مرکز اردویی و راهیان نور سپاه قم خبر داد:

اعزام فرهنگیان استان قم به اردوی راهیان نور شمال‌غرب

قم (پانا) - مدیر سازماندهی مرکز اردویی و راهیان نور سپاه قم از اعزام 2 هزار زائر از قشرهای مختلف مردم استان قم از جمله فرهنگیان به اردوی راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۰۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام فرهنگیان استان قم به اردوی راهیان نور شمال‌غرب

علی اصغر فرح آبادی ضمن گرامیداشت ایام ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور برای آشنایی عموم جامعه با فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به برنامه اعزام تابستانی زائران به اردوی راهیان نور گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب و شمال‌غرب در تابستان سال جاری، از سوم مرداد آغاز شده و تا بیست و سوم مرداد ادامه دارد.

وی افزود: در این مدت تعداد 2000 نفر از مردم شهید پرور استان در قالب کاروان‌های خانوادگی، دانشجویی و اقشار مختلف بسیج شامل فرهنگیان، مهندسین، ورزشکاران و هنرمندان بسیجی از حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج نواحی، ادارات و دانشگاه های استان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

فرح آبادی ادامه داد: زائران اردوی راهیان نور در قالب یک سفر 4 روزه یادمانهای دوران دفاع مقدس در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی را زیارت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور در یادمان شهدای مظلوم سیرانبند بانه، محل شهادت سردار شهید مهدی زین الدین و برادرش مجید در جاده بانه به سردشت، یادمان بولفت و دوپازا و باشگاه افسران در شهر سنندج و همچنین شرکت در برنامه رزمایش رزمی و فرهنگی اردوگاه حضرت رسول(ص) از برنامه‌ های تشرف این کاروان‌ها خواهد بود.

 مدیر عملیات و سازماندهی مرکز اردویی و راهیان نور سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: در آخرین روز اردو، زائران از نمایشگاه دفاع مقدس شهر همدان بازدید خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین کاروان راهیان نور از حوزه های بسیج خواهران ناحیه امام حسین(ع) در قالب سه دستگاه اتوبوس روز چهارشنبه سوم مرداد عازم مناطق غرب و شمال‌غرب شد.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار