مدیر سازمان دانش‌آموزی قم:

تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، در گرو تربیت نوجوانان پیشران است

قم (پانا) – مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در حاشیه جلسه توجیحی دوره تربیت مربیان اردویی کشور گفت: تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، در گرو تربیت نوجوانان پیشران است.

کد مطلب: ۱۴۸۹۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
 تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، در گرو تربیت نوجوانان پیشران است

 سید علیرضا دادمرزی، در حاشیه برگزاری جلسه توجیحی دوره تربیت مربیان اردویی کشور در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش قم اظهار کرد: بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) جوان‌ها در همه کشورها، یک نیروی پیشران هستند که در خط مقدم حرکت‌های عظیم جامعه نیز خواهند بود.

وی افزود: هدف از برگزاری برنامه‌های تبیینی اردو، ادامه فرایندهای گام دوم انقلاب از فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با قشر نوجوان و جوان است که بتوانند نوجوانان پیشران با ذهن پویا، زبانی گویا و پیش‌برنده‌ اهداف مختلف تربیتی باشند، برای این مهم، نیازمند مربیان تربیتی «دوره دیده» هستیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان قم با بیان اینکه تحقق و تداوم حرکت منطبق بر گام دوم انقلاب اسلامی، در گرو تربیت نوجوانان پیشران است، گفت: نوجوان پیشتاز و پیشران، انسان گره گشایی است که به صورت کلان و عمیق در حل مشکلات و چالش‌های متعدد، اثرگذار خواهد بود.

دادمرزی تاکید کرد: تربیت نوجوان پیشتاز و پیشران، متمرکز بر اجرای فعالیت های گروهی است که این مهم ریشه در فعالیت‌های اردویی دارد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان قم اظهار تصریح کرد: مربیان آینده‌ سازمان دانش‌آموزی، از دانشجو معلمان، دانشجویان و فعالان تشکل ها که فرایند گزینش آنها از سوی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، اداره کل اردویی کشور صورت گرفته، انتخاب شده اند.

وی افزود: پس از این دوره شاهد تحول آفرینی در حوزه نوجوانان خواهیم بود که در این بین استان قم سهمیه خوبی در اعزام مربیان نیز داشته است.

لازم به ذکر است دوره تربیت مربیان ارشد اردویی کشور با حضور مربیان منتخب وزارت آموزش و پرورش از سراسر کشور از   ۲ تا ۵ مرداد در اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور  برگزار می‌ شود.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار