جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران:

نیروهای جبهه مقاومت، دانش‌آموزان مکتب عاشورا هستند

قم (پانا) - جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت همه نیروهای جبهه مقاومت در یمن، عراق، سوریه، غزه و فلسطین و... دانش‌آموزانی هستند که آموزه‌های جهاد و مقاومت را از مکتب عاشورای حسینی فراگرفته‌اند.

کد مطلب: ۱۴۸۷۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای جبهه مقاومت، دانش‌آموزان مکتب عاشورا هستند

سردار محمدرضا فلاح‌زاده طی سخنانی همزمان با شب هشتم محرم الحرام، شب پاسداشت مقام حضرت علی‌اکبر(ع) و سایر شهدا در جمع عزاداران هیات رزمندگان اسلام قم اظهار کرد: عصاره همه ارزش‌ها در فریضه امر به معروف و نهی از منکر قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ اسلام مملو از شواهدی است که نشان می‌دهد شناخت امام به تنهایی کافی نیست، گفت: علاوه بر شناخت امام حاضر، عمل به وظیفه نیز بسیار حائز اهمیت است که عده‌ای از آن طفره رفتند و منجر به بروز اتفاقات و حوادثی در تاریخ اسلام شدند.

سردار فلاح‌زاده ادامه داد: رزمندگان ایرانی در هر عرصه‌ای که بودند، امام و ولی فقیه را به خوبی شناخته و به وظیفه خود در برابر او عمل کردند و این بود که علی‌رغم اینکه بیش از 76 درصد خاک سوریه در اشغال داعش بود اما شاهد دور شدن خطر این گروه تروریستی از سوریه بودیم.

وی تاکید کرد: رهبری‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حضور میدانی سردار مقاومت، شهید سلیمانی موجب رفع و دفع خطر داعش شد و دشمنان را به گوشه انزوا کشاند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تسلط نیروهای انصارالله بر بحر احمر، پیروزی‌های حشدالشعبی در عراق و نیروهای مقاومت در لبنان، غزه و فلسطین و... عنوان کرد: هر چند دشمن صهیونیستی امروز عرصه را بر مردم غزه و فلسطین تنگ کرده اما رزمندگان حماس و جهاد اسلامی، دشمن را در عرصه میدانی به خاک مذلت نشانده‌اند.

وی تاکید کرد: رزمندگان عرصه جهاد و مقاومت همانند دلاورمردان ایرانی در طول 8 سال دفاع مقدس، درس از مکتب عاشورای سیدالشهدا(ع) گرفته‌اند و دانش‌آموزان این مکتب هستند.

سردار فلاح‌زاده تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است که در راستای تحقق امر به معروف و نهی از منکر و اَدای فرایض، گام برداریم و در این صورت است که ایران اسلامی در همه زمینه‌ها از جمله امنیت، سلامت، فرهنگی، عمرانی و... سرآمد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در آن صورت مطمئن باشید که در جنگ اقتصادی دشمن نیز همانند نبردهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی، فرهنگی و جنگ‌های ترکیبی، پیروز میدان خواهیم بود.

خبرنگار : ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار