آیین اختتامیه سلسله نشست‌های «ملت ابراهیم» در قم برگزار شد

قم (پانا) - آیین اختتامیه سلسله نشست‌های «ملت ابراهیم» و رونمایی از یادنامه اصحاب علوم انسانی و اجتماعی در نکوداشت شهید جمهور امروز در سالن همایش شیخ طوسی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه سلسله نشست‌های «ملت ابراهیم» در قم برگزار شد

 آیین اختتامیه سلسله نشست های «ملت ابراهیم» و رونمایی از یادنامه اصحاب علوم انسانی و اجتماعی در نکوداشت شهید جمهور و شهدای پرواز اردیبهشت 1403، امروز با حضور دختر شهید آیت الله رئیسی در سالن همایش شیخ طوسی سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در قم برگزار شد.

در این آیین، آیت‌الله محسن اراکی و آیت الله سید محمدمهدی میرباقری از اعضای مجلس خبرگان رهبری، بانو مجتهده معصومه گلگیری استاد حوزه علمیه خواهران، ریحانه سادات رئیس الساداتی دختر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و استاد دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنانی، به بیان دیدگاه های خود پیرامون شخصیت شهید آیت الله رئیسی، ضرورت تشکیل نهضت روایتگری خدمات وی جلوگیری از تحریف و تخریب مسیر این شهید عزیز و مشی فقیهانه شهید جمهور در حکمرانی و حل مشکلات جامعه و ... پرداختند.

در این مراسم از کتاب «ملت ابراهیم» یادنامه اصحاب علوم انسانی و اجتماعی در نکوداشت شهید جمهور و شهدای پرواز اردیبهشت 1403 رونمایی شد.

تاکنون 10 نشست در قالب سلسه‌ نشست‌ های «ملت ابراهیم» در شهرهای قم، مشهد و تهران برگزار شده و افزون بر 80‌ استاد حوزوی و دانشگاهی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند که حاصل آن تدوین 65 مقاله و جستار علمی بوده است. این 65 مقاله در قالب یادنامه «ملت ابراهیم» منتشر شده است

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار