به پاس گرامیداشت ۱۴۰ شهید امدادگر؛

یادواره «سرو سرخ» در قم برگزار می‌شود

قم (پانا) - یادواره «سرو سرخ» گرامیداشت یاد و خاطره 140 شهید امدادگر استان قم روز سه‌شنبه 12 تیرماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۴۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
یادواره «سرو سرخ» در قم برگزار می‌شود

یادواره «سرو سرخ» گرامیداشت یاد و خاطره 140 شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت استان قم روز سه‌شنبه 12 تیرماه از ساعت 9 تا 11 در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم برگزار می‌شود.

همچنین در راستای برگزاری این یادواره، طی مراسمی مزار مطهر 118 شهید امدادگر‌ در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) با حضور مدیرعامل، معاونین، جمعی از مدیران، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، مسئولین سپاه علی بن ابی طالب، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج ادارات، خانواده‌های معزز شهدا، فرماندهی انتظامی، امور ایثارگران استانداری و بهداری رزمی سپاه علی بن ابی طالب (ع) عطرافشانی و گلباران شد..

این مراسم با ادای احترام به مزار شهیدان والامقام بخصوص مهدی و مجید زین الدین و روایت‌گری و خاطره‌گویی یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس با موضوع امدادگر در دوران حماسه و ایثار همراه بود.

 همچنن مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت، با حضور در منزل شهید امدادگر سید محمد علوی، یاد و خاطره آن شهید بزرگوار را گرامی داشته و تندیس یادواره 140 شهید امدادگر استان را به این خانواده تقدیم کردند.

از معلمان و دانش‌آموزان استان قم بویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر، جهت حضور در یادواره سرو سرخ دعوت به عمل آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار