دعوت مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از عموم مردم برای شرکت در انتخابات

قم (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در اطلاعیه‌ای از عموم مردم بخصوص فرهنگیان استان جهت حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از عموم مردم برای شرکت در انتخابات

علیرضا رحیمی، در اطلاعیه‌ای از عموم مردم بویژه فرهنگیان استان و رای اولی‌ها جهت حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد؛ متن کامل اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات جمهوری اسلامی ایران عرصه ای برای آزمایش ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی بوده است تا تجلی بخش وفاداری، ایثار و پیروی آنان از خون شهیدان گلگون کفن این مرز و دیار باشد.

مردم شریف ایران در جمعه پیش رو فقط یک مدیر اجرایی را بر سر کار نمی آورند، حضور تک تک افراد جامعه همچون قطراتی است که وقتی به هم می پیوندد تشکیل یک اقیانوس بی کران را می دهد که هر سد و مانعی را از پیش رو کنار خواهد زد و قدرتی را جلودار آن نیست.

اینک با گذشت بیش از ۴ دهه از انقلاب اسلامی ایران، این تجربه به وضوح آشکار گردیده است که دل های ملت پاک نهاد ایران، مست از انوار  قدسی الهی و اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» است که پای مکتب خود ایستاده اند، مگر نه بدون توسل و تمسک به این انوار الهی رسیدن به قله های دست نیافتنی افتخار در عرصه های مختلف برای این مردم شریف امکان پذیر نبود.

هم استانی های ولایتمدار استان قم که هماره در شئون مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و ... موجب فخر و زینت کریمه اهل البیت، حضرت فاطمه معصومه«سلام الله علیها» بار دیگر کمر همت را محکم نموده، در پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» تا علم عالم گیر ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را به اهتزاز در بیاورند و مایع سرافکندگی دشمنان شود.

آموزش و پرورش استان قم و فرهنگیانی که داعیه دار تربیت نسل شهدای خدمت هستند، به یاد شهید آیت الله رئیسی و یاران با وفای ایشان، دوشادوش امت حزب الله حرکت نموده و بار دیگر ایران قوی را در کنار دیگر همکاران محترم و دانش آموزان پر افتخار رأی اولی، رقم خواهند زد.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار