مسئول بسیج رسانه قم:

رسانه‌ها خط مقدم جهاد تبیین هستند

قم (پانا) - مسئول بسیج رسانه استان قم گفت: رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید دارند و رسانه‌ها، خط مقدم این جهاد محسوب می شوند.

کد مطلب: ۱۴۸۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها خط مقدم جهاد تبیین هستند

نخستین رویداد رسانه ی امید به همت بسیج رسانه سپاه قم و با حضور اصحاب رسانه و مسئولانی از برخی دستگاه های استان در سالن جلسات سازمان ملی جوانان قم برگزار شد.

رسانه خط مقدم جهان تبیین است

داوود شمس مسئول بسیج رسانه استان قم در این رویداد با اشاره به عنوان آن گفت: یکی از شاه کلید های سخنرانی مقام معظم رهبری امید آفرینی در عرصه های مختلف برای مردم است.

وی افزود: اصحاب رسانه مسئولیت بزرگی در جهاد تبیین بر عهده دارند و در خط مقام آن هستند.

 

امیدآفرینی از اهداف رویداد رسانه‌ای امید است.

مهدی حاجیلو دبیر رویداد جام رسانه امید نیز گفت :اولین دوره رویداد رسانه‌ای امید در راستای تبیین منویات رهبری با هدف جهاد امیدآفرینی به همت بسیج رسانه سپاه امام علی‌ابن‌ابی طالب(ع) از امروز به  آغاز شد.

وی ادامه داد: محدودیتی برای شرکت در رویداد اعمال نشده و همه اصحاب‌ رسانه استان و صاحبین کانال‌ها و صفحات مجازی می‌توانند در قالب‌ها و بخش‌های مختلف این رویداد شرکت کنند.

محرومیت‌زدایی جزو اهداف مهم بسیج سازندگی است.

سرهنگ عباس روحی جانشین معاونت سازندگی سپاه استان قم در این رویداد با اشاره به تاریخ تشکیل بسیج سازندگی گفت: در طول مدت تشکیل این سازمان، ما شاهد تغییرات و تحولات عظیمی در بسیج سازندگی بودیم.

وی افزود: همواره سعی بر این بوده با تکیه بر توانایی ها حتی الامکان مسئله محرومیت‌زدایی را جدی تر  بگیریم زیرا  جزو اهداف اصلی مهم بسیج سازندگی محسوب میشود.

در این مراسم سردار مهدی کبیری پور جانشین فرماندهی سپاه استان قم، اکبر ابدالی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان،  عباس حلوایی‌زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مقدم معاون اجتماعی فرهنگی و امور زائرین استانداری قم، حسین زنجیرانی‌فراهانی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان و وحید آشتیانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم نیز حضور داشتند و به بیان عملکرد حوزه ماموریتی خود پرداختند.

خبرنگار: سمیرا مرادیان

 

خبرنگار : سمیرا مرادیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار