مسئول گروه جهادی طیبات خبر داد؛

عرضه پوشاک ایرانی - اسلامی از سوی 70 غرفه در نمایشگاه «ریحانه»

قم (پانا) - مسئول گروه جهادی طیبات از برگزاری نمایشگاه پوشاک ایرانی - اسلامی «ریحانه» در قم با حضور 70 غرفه از عید قربان به مدت ۵ روز خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
عرضه پوشاک ایرانی - اسلامی از سوی 70 غرفه در نمایشگاه «ریحانه»

زهرا محمدزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه جهادی طیبات به مدت 3 سال فعالیت گسترده‌ای در عرصه تولید پوشاک اسلامی و ایرانی داشته و هر کدام از اعضای گروه از مسئولان دستگاه‌های مختلف، اساتید دانشگاه و فعالان عرصه تولید پوشاک هستند.

وی گفت: گروه جهادی طیبات به دنبال آن است که در کنار تولید پوشاک ایرانی و اسلامی، رویدادهای تخصصی در این حوزه را نیز دنبال کند. این رویداد در قم برای اولین بار، سال گذشته برگزار شده و امیدواریم در سال‌های آینده در استان‌های مختلف کشور نیز دنبال شود.

محمدزاده خاطرنشان کرد: رویداد تخصصی پوشاک ایرانی و اسلامی ریحانه از ۲۸ خرداد همزمان با عید سعید قربان تا اول تیر به مدت 5 روز از ساعت 16 تا 23 در مجتمع امام خمینی(ره) در جوار گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره فعالیت 70 غرفه در رویداد ریحانه اضافه کرد: این رویداد قرار نیست در سطح یک بازارچه باشد بلکه تولیدکنندگان حاضر در آن بهترین محصولات خود را در عرصه پوشاک ایرانی و اسلامی ارائه می‌کنند. ما هم در طراحی و هم در عرصه دوخت، آموزش‌های لازم را به علاقه‌مندان برای فعالیت در این حوزه ارائه می‌کنیم تا بازار تولیدات پوشاک اسلامی گسترش یابد.

 مسئول گروه جهادی طیبات با بیان اینکه مردم به این نوع پوشاک رویکرد مثبتی دارند، افزود: حتی در عرصه تولید و آموزش نیز علاقه‌مند هستند که ورود داشته باشند و امیدواریم فروشگاه‌های ثابتی برای حمایت از تولیدکنندگان در قم راه‌اندازی شود.

وی گفت: بنا داریم در ماه‌های آینده این نمایشگاه را در استان‌های مازندران، کرمان و بوشهر برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار