دبیر قرارگاه مردمی حضور در قم:

افزایش مشارکت در انتخابات از برنامه‌های قرارگاه مردمی حضور است

قم (پانا) - دبیر قرارگاه مردمی حضور در استان قم گفت: افزایش مشارکت در انتخابات و معرفی ملاک‌های انتخاب اصلح بر اساس شخصیت شهید جمهور، از برنامه‌های قرارگاه مردمی حضور در قم است.

کد مطلب: ۱۴۸۰۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش مشارکت در انتخابات از برنامه‌های قرارگاه مردمی حضور است

حجت الاسلام مصطفی نگارشی، دبیر قرارگاه مردمی حضور در استان قم، در نشست خبری تشریح برنامه‌های این قرارگاه با محوریت شرح فعالیت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری در سالن جلسات فرهنگ‌سرای جوان اظهار کرد: قدرت رسانه از موشک و سلاح‌های جنگی بیشتر است و اگر مسأله فلسطین جهانی شد، به خاطر تاثیرگذاری رسانه بوده است.

دبیر قرارگاه مردمی حضور تاکید کرد: اهمیت رسانه روزبه‌روز در حال افزایش است و ذهن مردم از رسانه تاثیر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه حضور با هدف مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب که خواسته اسلام و انقلاب است، در بهمن ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: این قرارگاه اولین هدف خود را حضور حداکثری در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ قرار داد که با حضور پرشور تشکل‌ها و گروه‌های مردمی در مرحله اول درخشید و این طرح در پنج استان مشهد، تهران، اصفهان، کرمان و کرج در حال اجرا است.

نگارشی بیان کرد: قم مرکز و خاستگاه انقلاب است، به همین خاطر علاوه بر جریان‌سازی حق در جامعه، باید جریان‌های باطل را نیز از بین ببرد.

دبیر قرارگاه مردمی حضور عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد بیان کردند که حماسه حضور در انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت است.

وی تصریح کرد: امروز دو ماموریت کوتاه‌مدت برای قرارگاه در نظر گرفته شده که اولین آن، حفظ و افزایش مشارکتی است که به واسطه خون شهدای خدمت ایجاد شده است.

نگارشی افزود: دومین هدف قرارگاه این است که با توجه به اینکه شهید رئیسی توانست، بن بست هایی که در کشور وجود داشت را تا حدودی به ریل اولیه برگرداند، ملاک‌های اصلح بر اساس شخصیت ایشان از دیدگاه رهبر معظم انقلاب را برای جامعه مشخص کنیم

وی با بیان اینکه برای تحقق این اهداف چند کمیته برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: حرکت بدون محتوا در فضای جامعه مثل یک سرباز بدون سلاح است، به همین خاطر در کمیته تولید محتوا و پژوهشی کتاب «نقطه وصل» با موضوع شبهات انتخابات، کتاب ایمان امام (ره) و کتاب امید با موضوع چگونگی ترویج امید در جامعه منتشر شده است.

نگارشی افزود: در کمیته آموزش و توانمند سازی با راهبردی که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند، تلاش می‌کنیم تولید محتواهای انجام شده را به خواص جامعه برسانیم زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند خواص اگر جریان عمومی جامعه را حفظ نکنند، ضربه تاریخی خواهیم خورد.

دبیر قرارگاه مردمی حضور اضافه کرد: استان قم به خاطر اینکه خاستگاه انقلاب است، نیروهای زیادی را در خود دارد که در کمیته سازماندهی و عملیات تلاش شده طبق یک نقشه جامع حرکت کنند. در کمیته رسانه و هنر نیز تولید محتواهای انجام شده در پلتفرم‌های داخلی و خارجی که عموم مردم حضور دارند، نشر داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در تبلیغ باید دو اتفاق رخ دهد و ابتدا قلب آرام شود سپس عقل اقناع شود، یادآور شد: همایش سراسری منتهی به روز انتخابات برگزار می‌شود.

نگارشی عنوان کرد: در شهادت شهدای خدمت ما شخصیت بی‌نظیری از دست دادیم اما در این حادثه یک الگوی جامع برای هر قشر معرفی شد و رسانه امروز باید این الگوها را حفظ کند.

خبرنگار : زینب زمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار