رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین:

نقش مادران در تربیت یاران فدایی امام زمان(عج) بسیار مهم است

قم (پانا) - رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت نقش مادران در اینکه می‌توانند فرزندانی چون امام راحل و سیدحسن نصرالله، افتخار عالم تشیع و از یاران و فداییان امام زمان(عج) تربیت کنند، بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش مادران در تربیت یاران فدایی امام زمان(عج) بسیار مهم است

آیت‌الله محمدحسن اختری، شامگاه چهارشنبه در مراسم ترحیم مادر دبیرکل حزب الله لبنان که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: والدین سیدحسن نصرالله در یک محله محروم در بیروت زندگی می‌کردند و در همین خانه، فرزندانی تربیت کردند که یکی از آنان دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان است.

وی افزود: مادر امام راحل نیز نقش بسیار مهمی در تربیت این شخصیت برجسته داشته که توانسته بزرگترین حرکت و تمدن جهانی را پدید آورد و کاخ ستمگران را به لرزه در آورده و قدرت‌های پوشالی را بر سر جای خود بنشاند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با اشاره به اینکه جامعه ما به‌واسطه دشمنان اسلام و میهن مورد هجمه‌های مختلف از جمله هجمه‌های فرهنگی قرار دارد، گفت: در عصر حاضر اصالت خانواده در غرب نیز مفهوم خود را از دست داده و دشمنان به دنبال آن هستند تا این کانون را در ایران اسلامی نیز از بین ببرند.

وی افزود: به همین دلیل این بیداری و بصیرت خانواده‌ها و همه افراد جامعه را می‌طلبد تا از کیان خانواده حراست و پاسداری کنند و ضرورت دارد جامعه اسلامی به حرکات مذبوحانه و تبلیغات سوء دشمنان علیه خانواده، توجه لازم را داشته باشد.

آیت‌الله اختری با اشاره به اینکه امروز آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس در دنیا ذلیل شده‌اند و بدترین شرایط خود را در حال سپری کردن هستند، عنوان کرد: امروز مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف منطقه جهان، شناخته شده و در حال پیشرفت است و این قدرت جبهه مقاومت از برکات وجود دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان، سیدحسن نصرالله است.

 وی ادامه داد: مقاومت حزب الله پس از اشغال لبنان توسط رژیم صهیونیستی، گروه اندکی بودند که محضر امام راحل آمدند و اجازه گرفتند تا بتوانند حزب الله لبنان را ایجاد کنند و برکات این اقدام مؤثر تاکنون نیز ادامه دارد و به فلسطین نیز رسیده است.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین بیان کرد: امروز پس از ۷ ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی، مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیستی ایستاده و حماسه‌آفرینی می‌کند و این جبهه مقاومت اسلامی از حمایت‌های حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی برخوردار است.

وی عنوان کرد: نقش مادران، بسیار مهم است که می‌تواند فرزندی را تربیت کنند که افتخار عالم تشیع و از یاران و فداییان امام زمان(عج) شوند که امام راحل و سیدحسن نصرالله از جمله آنان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار