پیام تقدیر مدیر سازمان دانش آموزی قم از معاون سابق اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری

قم (پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی استان قم با صدور پیامی از تلاش‌های معاون سابق اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیر مدیر سازمان دانش آموزی قم از معاون سابق اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری

سید علیرضا دادمرزی، مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در پیامی از تلاش های ارزشمند ابوالقاسم مقیمی در طول سالهای تصدی معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم تجلیل کرد. 

متن کامل پیام به شرح ذیل است: 

جناب آقای دکتر ابوالقاسم مقیمی

با سلام و احترام 

خدمات ارزنده جنابعالی در راستای اعتلای اهداف دانش آموزی و همچنین توجه ویژه به تشکل های وابسته به سازمان دانش آموزی(خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، پیشتازان، مجامع اعضا و مربیان)، امور اجتماعی، فرهنگی و پیشبرد امور مردمی، نمونه‌ای از اخلاص و تعهد شما به وظایف محوله و اخلاق زیبای جهادی شما به عنوان نمونه بارز مسئول انقلابی است. 

فعالیت های چشمگیر شما در جایگاه معاونت اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم بر همه ما مشهود و معلوم بوده و قدردان این زحمات بدون چشم داشت شما هستیم.

امید است که همواره در سایه الطاف الهی، موفق و سربلند باشید و با ادامه این مسیر پرثمر، شاهد تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و در راستای اعتلای روزافزون میهن عزیزمان ایران اسلامی باشیم.

لازم به ذکر است: مراسم معرفی حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم به عنوان معاون جدید اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم و تودیع ابوالقاسم مقیمی از این مسئولیت، روز گذشته در استانداری برگزار شد.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار