ادای احترام رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور به مزار شهید لطفی نیاسر در قم

قم (پانا) – معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور به‌مناسبت روز شهید با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم به مزار شهیدان والامقام این گلزار ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور به مزار شهید لطفی نیاسر در قم

الهام یاوری، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان کشور امروز 22 اسفند به مناسبت روز شهید با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم به مزار شهیدان والامقام بویژه پاسدار شهید مدافع حرم محمدمهدی لطفی نیاسر ادای احترام کرد.

رییس سازمان ملی استعدادهای درخشان سپس با حضور در منزل پدری شهید لطفی نیاسر، از صبر و ایثار و مقام رفیع خانواده معظم شهید تجلیل کرد.

حجت الاسلام نعمت الله لطفی نیاسر پدر بزرگوار شهید در این دیدار به اخلاص فرزندش محمدمهدی و مجاهدت علمی و تلاش عملی وی برای خدمت به اسلام و نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: او در مسیر ازادی قدس و نابودی اسرائیل گام برداشت و به همین دلیل پس از شهادت، شهید راه نابودی اسراییل لقب گرفت.

این استاد حوزه تاکید کرد: باید گوش به فرمان فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم و در مسیری که از سال ۴۲ شکل گرفته و تا به امروز ادامه دارد، قدم برداریم.

حجت الاسلام و المسلین محمد لطفی نیاسر برادر شهید و مدیرکل صداوسیما‌مرکز قم نیز گفت: برنامه ریزی در مسیر خودسازی، فعالیت‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از برنامه ریزی‌های مسیر زندگی چندساله‌ی شهید لطفی نیاسر بوده است.

وی با اشاره به شرایط منطقه و پیروزی جبهه مقاومت در منطقه گفت: شهادت محمد مهدی‌ها زمینه ساز تحقق نابودی اسراییل خواهد بود.

الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان نیز با اشاره به اینکه در بین دانش آموزان و فارغ التحصیلان مدارس استعداد‌های درخشان شهدایی در دفاع مقدس، دفاع از حرم و امنیت، تقدیم اسلام شده اند، گفت: توجه به سبک زندگی شهدا برای پرورش نسل جدید بسیار مهم و اثرگذار است.

وی گرامی داشت یاد و خاطره شهدا را مهم برشمرد و افزود در مدارس سمپاد برنامه‌های متنوعی در این خصوص با حضور و تلاش دانش آموزان در ایام مختلف سال تحصیلی برگزار می‌شود.

در آیین ادای احترام معاون وزیر آموزش و پرورش به مقام شهدا، علیرضا رحیمی مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان قم، مهدی خادمی جمکرانی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران و سید محمدعلی صمدانی رییس اداره استعدادهای درخشان این اداره کل حضور داشتند.

شهید لطفی نیاسر دانش آموز و دانش آموخته مدرسه راهنمایی و دبیرستان استعدادهای درخشان شهید قدوسی قم بود؛ وی ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ به همراه 6 تن از همرزمانش با حمله مستقیم هواپیما‌های رژیم جنایت‌کار صهیونیستی در پایگاه هوایی تی فور سوریه به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار