نمایشگاه معرفی پوشش قومیت‌های مختلف در هنرستان ایمان قم

قم (پانا) – نمایشگاه حجاب و عفاف با معرفی قدمت و تنوع پوشش‌ قومیت‌های مختلف در هنرستان دخترانه ایمان ناحیه 4 آموزش و پرورش قم افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه معرفی پوشش قومیت‌های مختلف در هنرستان ایمان قم

نمایشگاه حجاب و عفاف هنرستان دخترانه ایمان واقع در شهر پردیسان قم طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی (امام جمعه این شهر)، نفیسه علمی‌نیک (مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قم) و مسئولانی از ناحیه 4 افتتاح شد.

سیدعلی محمدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 قم در این مراسم در سخنانی اهمیت رعایت حجاب و عفاف در دانش‌آموزان را با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن مورد تاکید قرار داد.

حجت‌الاسلام حامدی نیز با اشاره به اهمیت توجه به روزهای پایانی ماه شعبان، بر ضرورت گسترش معنویت در جامعه و حفظ حجاب و پوشش و تسهیل در توزیع و دسترسی چادر و پارچه چادری بین بانوان تاکید کرد.

رونمایی از تابلو نقاشی با موضوع عفاف و حجاب اثر «زکیه حقی» هنرآموز رشته گرافیک از هنرستان حاج حبیب‌الله عبداللهی‌راد، اجرای گروه سرود دانش‌آموزی و خاطره‌گویی مریم فاضلی (ورونیکا) بانوی تازه مسلمان آلمانی ساکن قم از حجاب و عفاف و نحوه تشرفش به دین اسلام از بخش‌های مختلف این مراسم بود.

به گفته لیلا زارع (مدیر هنرستان دخترانه ایمان)، نمایشگاه حجاب و عفاف با مشارکت این هنرستان و همکاری کارشناسی امور بانوان ناحیه چهار آموزش و پرورش، کانون بسیج فرهنگیان این ناحیه و مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.

وی افزود: در نمایشگاه فوق انواع و اقسام پوشش قومیت‌ها، مذاهب و ادیان مختلف در دوره‌های تاریخی گوناگون توسط دانش‌آموزان هنرستان‌ها و دیگر از واحدهای آموزشی دخترانه ناحیه چهار در 13 غرفه به نمایشگاه گذاشته شده است.

نمایشگاه عفاف و حجاب هنرستان ایمان تا یک‌شنبه هفته آینده آماده بازدید عموم علاقه‌مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار