برپایی دسته عزاداری دانش‌آموزان دبیرستان هدایتی قم

قم(پانا)- دانش‌آموزان دبیرستان هدایتی قم با برپایی دسته عزاداری، سالروز شهادت امام المتقین علی (ع) را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برپایی دسته عزاداری دانش‌آموزان دبیرستان هدایتی قم

دانش آموزان دبیرستان هدایتی قم عصر امروز با برپایی دسته عزاداری به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، سالروز شهادت امیرالمومنین امام علی(ع) را به محضر کریمه اهل بیت(ع) تسلیت گفتند.

عزاداران دبیرستان هدایتی که متشکل از دانش آموزان فعلی دبیرستان و فارغ التحصیلان سال های گذشته این واحد آموزشی به همراه کادر اجرایی و معلمان فعلی و سابق هدایتی بودند، همچون سنوات گذشته در حالی که بیرق های عزا در دست داشتند و گروه طبل زنان پیشاپیش دسته در حرکت بود، با طی مسیر امامزاده شاه حمزه(ع) در خیابان آیت الله طالقانی به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) صحنه های زیبایی از عشق و دلدادگی به ساحت مقدس امیر مومنان علی(ع) به نمایش گذاشتند.

ورود دسته عزاداری به حرم مطهر حضرت معصومه(س) با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(س) و سینه زنی عزاداران و عرض تسلیت به پیشگاه امام زمان(عج) و بانوی آب و آیینه همراه بود و در پایان، عزاداران روزه دار بر سر سفره افطار و اکرام امیر مومنان در دبیرستان هدایتی، گردهم آمدند.

در مراسم امروز جمعی از مسئولان ناحیه یک آموزش و پرورش قم نیز حضور داشتند؛ دسته عزاداری دبیرستان هدایتی در سالروز شهادت امیرالمومنین علی(ع) سابقه طولانی دارد و تنها در دو سال کرونایی، برگزار نشد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار