دو واحد آموزشی جدید در بخش فردوی قم احداث می‌شود

قم(پانا)- دو قطعه زمین جهت ساخت دو واحد آموزشی متوسطه دخترانه و پسرانه در بخش فردو به اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم واگذار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۷۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دو واحد آموزشی جدید در بخش فردوی قم احداث می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، به دنبال ایجاد شهرستان کهک و در راستای تامین و ارتقای فضاهای آموزشی مورد نیاز، با پیگیری آموزش و پرورش شهرستان و موافقت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان جلسه هماهنگی ساخت دو واحد آموزشی در بخش فردو در محل ساختمان فرمانداری کهک برگزار شد.


در این جلسه که معاون فرمانداری کهک، بخشدار کهک، مهجوری مدیر آموزش و پرورش شهرستان و نمایندگان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اعضای شورای اسلامی بخش فردو، حضور داشتند، مقرر شد دو قطعه زمین به مساحت 2000 مترمربع جهت ساخت دو واحد آموزشی متوسطه دخترانه و پسرانه در اختیار اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قرار داده شود.

خاطرنشان می شود: منطقه و روستاهای تابعه بخش فردو فاقد مدارس متوسطه اول و دوم هستند و دانش آموزان این بخش تنها به مدارس دوره اول و دوم ابتدایی دسترسی دارند؛ به همین منظور فضاهای آموزشی فوق منجر به فراهم شدن امکان ادامه تحصیل دانش آموزان ساکن در روستاهای بخش فردو تا پایان دوره متوسطه در این بخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار