ابوالفضل ابراهیمی فلاح سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ استان قزوین:

عیادت از بزرگترها به ویژه حاجیان از توصیه های مهم عید سعید قربان است

قزوین( پانا ) - ابوالفضل ابراهیمی فلاح در گفتگو با خبرنگار پانا ضمن تبریک عید سعید قربان به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم غیور ایران اسلامی گفت : عیادت از بزرگترها به ویژه حاجیان و خواندن دعای ندبه از اعمال پسندیده عید سعید قربان است .

کد مطلب: ۱۴۸۱۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۹۵.۳۲M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۴:۵۳ دانلود فایل

ابوالفضل ابراهیمی فلاح ضمن تبریک عید سعید قربان به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم غیور ایران اسلامی در مورد فلسفه این عید بزرگ که یکی از بزرگترین اعیاد مسلمین است بیان کردند فلسفه اصلی این عید بندگی حضرت ابراهیم صلی الله و قربانی کردن فرزندشان حضرت اسماعیل است و گذشتن از امتحان بزرگ الهی است.

وی فرمودند : بندگی حضرت ابراهیم خلیل در ادامه قربانی کردن فرزندشان فرستادن گوسفندی از جانب پروردگار برای به جا آوردن نذر بندگی ایشان بود و امتحان الهی در فلسفه این عید بزرگ قرار دارد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو بیان کرد: از اعمال حج در این ماه عزیز قربانی کردن که فضیلت بسیار زیاد دارد و همچنین حجاج بسیاری در این روز عزیز نذر قربانی انجام داده و بین مسلمانان توزیع می‌کنند.

ایشان در خاتمه صحبت‌ هایشان توصیه‌ای برای  دانش آموزان عزیز داشتند که برای تکریم این عید فرخنده به دیدار بزرگتران و کسانی که به خانه خدا مشرف شده‌اند برای تبریک این عید بزرگ حضور پیدا کنند و در روز عرفه و فضیلت این دعای بزرگ احادیث و روایات متعدد مطالعه کنند و در مساجد و مراسماتی که دعای عرفه برگزار می‌شود حتماً شرکت داشته باشند.

 

 

خبرنگار : سیده مهرسانا حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار