فراخوان آزمونِ دومرحله‌ایِ بازیگری برای نمایش «کمیتۀ مشترک»

تهران (پانا) - فراخوان آزمونِ دومرحله‌ایِ بازیگری برای نمایش «کمیتۀ مشترک»منتشر شد.

کد مطلب: ۹۴۳۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان آزمونِ دومرحله‌ایِ بازیگری برای نمایش «کمیتۀ مشترک»

به گزارش روابط عمومی گروه هنری‌رسانه‌ایِ نقاره‌خانه ، میلاد جباری مولانا (کارگردان، بازیگر و طراح اولین موزۀ زندۀ ایران به روش تئاتر کاربردی) برای آماده‌سازیِ نمایش کاربردی جدید خود، آزمون می‌گیرد. این آزمون، از بازیگران و دانشجویانِ رشتۀ بازیگری و موسیقی برای تکمیلِ30 نقش و ۲۵ عضو گروه موسیقی (شامل نوازندگان فلوت، کلارینت، ویولن، ویولا، ویولن‌سل، کنترباس، ترومپت، ترومبون و سازهای کوبه‌ای) و ۱۰ عضو همسرا (سوپرانو ، آلتو ، تنور و باریتون) است. این آزمون، طیِ دو روز و در دو مرحله، در روزهای پانزدهم و شانزدهم مردادماه، در «باغ‌موزۀ قصر» برگزار خواهد شد.
از بازیگران تئاتر، به‌ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشتۀ بازیگری و همچنین، علاقه‌مندان به همکاری در پشت صحنه، دعوت می‌شود تا برای شرکت در این آزمون و مصاحبه، روز سه شنبه، پانزدهم مردادماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در ساختمان سیاسیِ «باغ‌موزۀ قصر» واقع در خیابان مطهری، خیابان پلیس، باغ‌موزۀ قصر حضور به هم رسانند. لازم به ذکر است که در این پروژه، هیچ‌گونه هزینه‌ای از دانشجویان و انتخاب‌شدگان در راستای اجرای نمایش دریافت نمی‌شود؛ به عبارتی، آزمونِ انتخاب بازیگران و عوامل، کاملاً رایگان است.
بازیگران می‌بایست در مرحلۀ اول، یک مونولوگ، به‌دلخواه از آثار مدرن را برای ارائه آماده کنند؛ یا در صورت آماده‌نکردن از مونولوگی استفاده کنند که در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود. به‌علاوه، بازیگران نوازنده، در صورت امکان، ساز خود را همراه بیاورند. داشتن سابقۀ اجرای عمومیِ حرفه‌ای، دانشجویی یا آماتور در زمینۀ بازیگریِ تئاتر، شرط اصلی شرکت در این آزمون است.
برای هماهنگی جهت شرکت در این آزمون و کسب اطلاعات بیشتر با یکی از شماره‌های 09302332822 یا 66001244-021 تماس حاصل کنید. نمایشِ فوق‌الذکر جدیدترین اثر تئاترِ کاربردیِ میلاد جباری مولانا است که در پاییز 1398 به روی صحنه خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار