در گفت‌وگو با پانا

کارگردان «هشتگ خاله سوسکه» : فیلمسازی در شبکه نمایش خانگی راحت‌تر از تلویزیون است

نمی خواستیم تمام دغدغه ما اسپانسر و تبلیغ یک محصول باشد

تهران (پانا) –-کارگردان سریال «هشتگ خاله سوسکه»، معتقد است فیلمساز در شبکه نمایش خانگی راحت‌تر می‌تواند قابلیت‌های خود و عواملش را به نمایش بگذارد.

کد مطلب: ۸۸۸۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگردان «هشتگ خاله سوسکه» : فیلمسازی در شبکه نمایش خانگی راحت‌تر از تلویزیون است

محمد مسلمی یکی از سه عضو گروه فیتیله‌ای‌ها یا عموهای فیتیله‌ای سریالی به نام «هشتگ خاله سوسکه» را کارگردانی کرده است که پخش آن طی هفته‌های اخیر از شبکه نمایش خانگی آغاز شده است و از قضا مورد استقبال کودکان و خانواده‌ها قرار گرفته است. این کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره این سریال اظهار کرد: «هشتگ خاله سوسکه» برگرفته از افسانه‌ها و قصه‌های کهن ایرانی است که با حضور کاراکترهایی مثل حسن کچل، شهرزاد، مبارک، چل گیس و دیو شکل گرفته است.

وی ادامه داد: ماجراهای این مجموعه با نقش‌آفرینی حدود 180 بازیگر در فضایی شاد و موزیکال اتفاق می‌افتد. ما کودکان را مخاطب هدف در نظر گرفتیم اما برنامه اصلی این است که با ساخت اثری به‌یادماندنی، اعضای خانواده را دور هم جمع کنیم. من همیشه برای خانواده‌ها کار می‌کنم و در این پروژه هم خواهان جذب خانواده‌ها هستیم.

کارگردان «هشتگ خاله سوسکه» خاطرنشان کرد: عوامل ما عوامل حرفه‌ای سینمای کودک هستند و قرار است این کار با بالاترین کیفیت ممکن تولید شود.

به دنبال اسپانسر و تبلیغ محصول نیستیم

مسلمی در ادامه به اهمیت سرمایه‌گذاری در بخش کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: در فیلم و سریال‌های کودک و نوجوان معمولا سرمایه‌گذاری نمی‌شود. اغلب برنامه‌های تلویزیونی با حضور اسپانسر ساخته می‌شوند؛ اما ما به دنبال اسپانسر نیستیم. در واقع تمایل نداریم محصولی را تبلیغ کنیم و شماره پیامکی را روی تصویر بزنیم. بنابراین تصمیم ما بر این شد که با کمک سرمایه‌گذار خصوصی و برای شبکه خانگی بسازیم.

وی درباره مزیت‌های شبکه خانگی گفت: فیلمساز در شبکه نمایش خانگی راحت‌تر می‌تواند کار کند و قابلیت‌های خود و عواملش را به نمایش بگذارد. اخیرا صحبت‌هایی درباره ادامه ساخت مجموعه برای فصل‌های بعدی داشتیم.

محمد مسلمی در ادامه با اشاره به ساخت سریال «دوقلوها» با حضور خودش، حمید گلی و علی فروتن، «یاران فیتیله‌ای» در این سریال جدید گفت: «دوقلوها» یک سریال 100 قسمتی به کارگردانی جمشید بیات و تهیه‌کنندگی مهدی بصیری است که در ژانر کمدی و با حمایت وزارت بهداشت و درمان ساخته می‌شود. تا کنون 12 قسمت آن ضبط شده و ان‌شاءالله به زودی از شبکه 2 تلویزیون پخش خواهد شد.

«خوش و بش» سریالی که در سیاست‌های غلط تلویزیون سوخت

مسلمی در ادامه به بازی در سریال «خوش و بش» اشاره کرد و گفت: این سریال کار نویی بود که شروع کردیم و من و نیما فلاح و سحر ولدبیگی در آن بازی می‌کردیم، ولی زمان نامناسب پخش آن از شبکه دو، که همزمان با برنامه خندوانه بود، و قطع و وصل سریال به کار لطمه بسیاری زد.

وی ادامه داد: متن این سریال طوری نوشته شد که حرف و پیامی برای گفتن داشت. به موضوعات تحکیم خانواده، اعتیاد، ازدواج و طلاق می‌پرداخت و قوه قضائیه و ناجا هم اسپانسر برنامه بودند. جای چنین برنامه‌ای واقعا در میان برنامه‌های صداوسیما خالی بود، ولی سیاست‌های غلط تلویزیون باعث شد این سریال بسوزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار