«رودررو» در هفته دولت به سراغ وزارت آموزش و پرورش می رود

تهران (پانا) - شبکه چهار سیما در برنامه «رودررو» به مناسبت هفته دولت، به سراغ دستاوردها و اولویت های وزارت آموزش و پرورش می رود.

کد مطلب: ۸۴۹۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
«رودررو» در هفته دولت به سراغ وزارت آموزش و پرورش می رود

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، مجله سیاسی و فرهنگی «رودررو» که در قالب گفتگو محور به صورت هفتگی سه شنبه ها ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش می شود، این هفته (6 شهریور) به مناسبت هفته دولت، از دست آوردها و اولویت های وزارت آموزش و پرورش می گوید.
بنابراین گزارش در این گفتگوی زنده تلویزیونی که اجرای آن را امیرعلی عسگری برعهده دارد، میر حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس و علیرضا کاظمی معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش به عنوان مهمان در برنامه حضور خواهند داشت.
به گواه آمار و شواهد موجود، یکی از درخشان ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش روی داده است. مطابق این آمارها تعداد مدارس کشور از حدود 54 هزار واحد در سال 57 به 150 هزار واحد رسیده، است. همچنین تعداد مدارس شبانه‌روزی با رویکرد توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم با رشد 48 برابری همراه شد و از 65 واحد به 3100 واحد افزایش یافته است.پوشش 98 درصدی دانش‌آموزان واجب التعلیم در کشور و افزایش نرخ با سوادی از 43 درصد به حدود 93 درصد از دیگر افتخارات نظام آموزشی کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.به همین منظور برنامه «رودررو» در هفته اول شهریورماه که هفته دولت نامگذاری شده است از دست آوردهای این وزارتخانه می گوید.
«رودررو» به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار