کارگاه های دیجیتال پرفورمنس در دانشگاه هنر برگزار می شود

تهران (پانا) - کارگاه های آموزشی دیجیتال پرفورمنس در دو بخش تئوری و عملی در مرکز آموزش های هنری و تخصصی دانشگاه هنر برگزار می‌شود. 

کد مطلب: ۸۳۵۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه های دیجیتال پرفورمنس در دانشگاه هنر برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش‌های هنری و تخصصی دانشگاه هنر،کارگاه دیجیتال پرفورمنس این مرکز که در دو بخش تئوری و عملی و با تدریس محمود مکتبی برگزار خواهد شد به عنوان یک شاخه میان رشته‌ای به مباحث تاریخچه‌ای همچون فتوریسم و آوانگاردهای قرن بیستم، تئاترهای چندرسانه ای، پرفورمنس و تکنولوژی از 1960و... می‌پردازد. همچنین این کارگاه به روابط میان هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی و رویکردهای معاصر در هنر پرداخته می‌شود.

محمود مکتبی متولد تهران است و سال 1389 در مقطع کارشناسی رشته نقاشی از دانشگاه شاهد تهران فارغ‌التحصیل شد. او تا به امروز در بیش از 40 نمایشگاه‌ و جشنواره‌ بین‌المللی مختلفی در کشورهایی همچون آمریکا، بلغارستان، رومانی، لیتوانی، کانادا، کره جنوبی، فرانسه، هند، مجارستان، ایتالیا، آفریقای جنوبی و ایران حضور داشته است.
وی همچنین پیش از این نیز در پروژه «جایی برای زیستن» در کشور رومانی طی یک سخنرانی و نمایشگاه به معرفی آثار هنرمندان هنرمحیطی در ایران پرداخته است.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و رزرو جلسات توجیهی رایگان می توانند به وبسایت رسمی آموزش های هنری و تخصصی دانشگاه هنر مراجعه و یا با شماره 66951688 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار