آموزش مهارت ها به کودکان در مجموعه «ما آگاهیم» خواندنی شد

تهران (پانا) - مجموعه «ما آگاهیم» در 26 عنوان به آموزش یک یا چند مهارت با هدف توانمندسازی رفتاری کودکان می پردازد.

کد مطلب: ۸۱۱۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت ها به کودکان در مجموعه  «ما  آگاهیم»  خواندنی شد

به گزارش روابط عمومی انتشارات فنی ایران ( کتابهای نردبان) ،آموزش های پیشگیرانه آموزش هایی است که کودک با کسب آنها توانایی خود را برای مواجهه با مخاطرات کوچک و بزرگ زندگی امروز افزایش می دهد.برنامه ی آموزش مهارت های زندگی یکی از ایم برنامه های پیشگیرانه است . مهارت های ضروری که لازم است به فرزندان خود آموزش دهید تا توانمندی لازم را درآنان ایجاد کنید «مهارت های زندگی» نام دارد و براساس تقسیم بندی سازمان بهداشت جهانی شامل 10 مهارت اصلی و تعداد زیادی مهارت فردی است.»
بر این اساس مجموعه ی «ما آگاهیم» در هر کتاب به آموزش یک یا چند مهارت می پردازد.
«ما دوست داریم برویم مدرسه!»،« علم خیلی باحال است!»،«ما وظیفه هایی داریم»،«ما از عهده فشار همسالان برمی آییم»،« همه از دروغ بدشان می آید»،«ما کمربند ایمنی را می بندیم» تنها چند عنوان از سرفصل های این مجموعه است.
این مجموعه توسط گروه نویسندگان تالیف شده و مترجمانی همچون عبدالرضا شهبازی، بهناز کمالی، لطیفه بابو؛ صنم بهاور، امیرحسین میرزاییان و... ترجمه ی آنها را برعهده داشته اند.
این مجموعه شامل کتاب هایی تصویری است. هر موضوع شامل چند تمرین متنوع و جذاب است. در هر سرفصل داستانی هم برای مخاطبان روایت می شود. ضمن اینکه والدین نیز باید با فرزندان خود همراه شوند و تمرین هایی را حل کنند.
گفتنی است هر کتاب موضوعی جداگانه دارد و روایت های این مجموعه پیوستگی موضوعی ندارند. قیمت هر کتاب 6 هزار تومان است و در هر کدام دو موضوع عنوان و بررسی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار