حضور بانویی کارآفرین در برنامه «کار خونه»

تهران (پانا) - سی و چهارمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی از استان آذربایجان شرقی ، چهارشنبه دوم آبان حوالی ساعت 15 روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۱۱۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور بانویی کارآفرین در برنامه «کار خونه»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ این قسمت از برنامه «کار خونه» ‌روایت داستان زندگی پر فراز و فرود خانم «ساناز امیری» ساکن شهر تبریز استان آذربایجان شرقی است، که در حیطه تولید و دوخت انواع شلوار فعالیت دارد.

خانم امیری توانسته با توجه به ظرفیتها و فضاهای موجود در تبریز و سردرود، دو کارگاهش را راه اندازی کند، و باعث ایجاد اشتغالزایی برای بیست و پنج  نفر از همشهریانش شود، که از این تعداد نوزده نفر در کارگاه و شش نفر در منازلشان مشغول به کار هستند.

درضمن ایشان راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) است؛ و باعث اشتغالزایی برای خانواده اش، زنان بی سرپرست و بد سرپرست شده و توانسته آنها را به خودکفایی برساند.

در این قسمت از مستند، «غلامعلی ملامهدی»، مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی خانم امیری درباره بررسی راهکارهای ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت خواهند کرد.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کار در جهت ایجاد درآمد در خانواده نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که سی و چهارمین قسمت آن چهارشنبه دوم آبان حوالی ساعت 15 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار