معرفی هیأت داوران بخش موضوعی چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی

تهران (پانا) - هیأت داوران بخش موضوعی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۵۱۱۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی هیأت داوران بخش موضوعی چهاردهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی

به گزارش روابط عمومی، با حکم سیدمجتبی علوی دبیر و سیدعبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره داوران بخش موضوعی جشنواره شامل فیلم‌هایی با موضوعات ورزش بانوان، روح المپیک صلح و دوستی، ورزش و مبارزه با اعتیاد و ورزش پارالمپیک و معلولین معرفی شدند. 

در این بخش کاوه احمدی (کارشناس فرهنگی و مدرس دانشگاه)، علی رغبتی (مشاور وزیر ورزش و جوانان)، حمید قاسمی (مدیر ورزشی و عضو هیات علمی دانشگاه)، مجید ندیری (مدیر اسبق رادیو ورزش و عضو قدیمی انجمن ورزشی نویسان)، فرشید طهماسبی (مدیر ورزشی و عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه شهید رجایی) و رضا شجیع (کارشناس ورزشی و مدرس دانشگاه) به عنوان اعضای هیأت داوران معرفی شدند.

هیأت داوران این بخش همگی از چهره های شناخته شده عرصه ورزش هستند که سالها تجربه کار علمی و اجرایی در این حوزه را دارند و قرار است کار داوری فیلم ها در این بخش را با حضور علی روئین تن، کارگردان و رئیس هیات انتخاب و داوری جشنواره انجام دهند.

پس از بازبینی ۲۶۰ اثر ایرانی در ۷ بخش سینمایی، داستانی کوتاه و بلند، مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و پویانمایی ۸۵ اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

در این دوره حدود ۶۳۰ اثر از ایران و ۷۲ کشور آثار خود را برای حضور در جشنواره ثبت کرده‌اند که اسامی آثار راه یافته به بخش مسابقه در بخش ملی و بین الملل به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران به عنوان نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم‎ ورزشی (FICTS) با حمایت کمیته ملی المپیک و همراهی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک، شهرداری تهران، سازمان صدا و سیما و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۶ تا ۹ آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار