به میزبانی کرمان؛

گردهم‌آیی سراسری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون آغاز شد

تهران (پانا) - گردهم‌آیی سراسری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور به میزبانی استان کرمان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
گردهم‌آیی سراسری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون آغاز شد

به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورشی، گردهم‌آیی سراسری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شامگاه روز ۲۸ مهر ۱۴۰۳ در سالن آموزش شهر مس سرچشمه و با حضور فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی و سعیده عزیزیان مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

بر اساس این خبر، این مراسم با خوش‌آمدگویی اکبر خدادادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مهمانان برای ورود به پایتخت مقاومت جهان اسلام و سرزمین سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی رسمیت یافت.

در ادامه فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری بیان کرد: این جمع بعد از هشت سال در استانی که مزین است به عطر شهدا و معطر است به عطر شهیدان کودک و نوجوان و سردار شهید قاسم سلیمانی دور هم جمع شده‌اند.

وی ضمن یادآوری این‌که چند سالی بود که گردهم‌آیی کارشناسان فرهنگی برگزار نشده بود، افزود: درخواست‌های کارشناسان استان‌های مختلف بود تا این گردهم‌آیی با هدف کسب تجربه‌ها و آموزش‌هایی که در این نشست‌ها و گعده‌ها اتفاق می‌افتد برگزار شود.

همچنین معدنی دلیل دیگر برگزاری این مراسم را در شهر مس سرچشمه روایت پیشرفت دانست و افزود: خیلی از شما عزیزان، قصه‌گویان توانمندی هستید که می‌توانید این مجموعه عظیم و صنعت و پیشرفتی را که از سوی مهندسان و دانشمندان ما ایجاد شده است را برای کودکان و نوجوانان ایران روایت و هویت ملی آن‌ها را تقویت کنید.

معدنی با اشاره به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در روز آینده گفت: در این کمیسیون‌ها باید تلاش کرد تا تجربه‌ها و ایده‌های خوب را به اشتراک گذاشت و این گردهم‌آیی‌ها باید چالشی را از کانون حل کند و مسئله‌ای را پاسخ بدهد.

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با این هم‌اندیشی و تضارب آرا در کمیسیون‌ها به افق‌های بهتری برای کانون دست پیدا کنیم و سیاست‌هایی که مدیرعامل و معاون فرهنگی پیش‌روی ما نهادند را تا پایان سال عملیاتی کنیم.

در آیین گشایش گردهم‌آیی، گروه سرود کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرچشمه سه قطعه را برای مهمانان اجرا کردند و نماهنگ گروه سرود کانون پرورش فکری ماهان نیز برای حاضران پخش شد.

گردهم‌آیی کشوری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی استان کرمان از ۲۸ تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ در شهر مس سرچشمه در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار