رئیس ستاد چهل‌ ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم معرفی شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه طی حکمی حمید مجیدی‌مهر را به عنوان رئیس ستاد چهل‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس ستاد چهل‌ ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم معرفی شد

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حمید مجیدی‌مهر را به‌ عنوان رئیس ستاد چهل‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

حمید مجیدی مهر فارغ التحصیل مقطع دکترای تخصصی فقه و حقوق است. وی از قاریان ممتاز کشور است و در چند دوره مسئولیت اداره امور فنی و تخصصی مسابقات بین المللی و کشوری قرآن کریم را به عهده داشته و اکنون مجری شبکه جهانی قرآن و معارف سیما است.

در چهل و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در بهمن سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، مشهد مقدس، مرکز استان خراسان رضوی، میزبان رقابت برترین قاریان و حافظان قرآن از جهان اسلام خواهد بود.

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران بعد از مسابقات مالزی و عربستان، از جمله با قدمت‌ترین رقابت‌های قرآنی جهان اسلام است و با توجه به برگزاری مسابقات در رده‌های مختلفی چون طلاب، دانش‌آموزان، دانشجویان، بانوان و روشندلان، همزمان با مسابقات اصلی، در دنیا مشابه و نظیر ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار