اکران «ببعی قهرمان» و «شنگلول و منگول» در سومین روز نمایش جشنواره کودک

تهران (پانا) - نشست پرسش و پاسخ سازندگان دو فیلم «ببعی قهرمان» و «شنگول و منگول» (گولز) با حضور اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان در سومین روز نمایش فیلم‌های بلند ایرانی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سینما ساحل برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۵۰۷۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اکران «ببعی قهرمان» و «شنگلول و منگول» در سومین روز نمایش جشنواره کودک

به گزارش امور اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه ای سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، بر اساس جدول اعلام شده، در روز دوشنبه 16 مهرماه نشست فیلم‌های «ببعی قهرمان» به کارگردانی مشترک حسین صفارزادگان و میثم حسینی و تهیه کنندگی محمد مهدی مشکوری در ساعت 17 و «شنگول و منگول» (گولز) به کارگردانی مشترک کیانوش دالوند و فرزاد دالوند و تهیه کنندگی داریوش دالوند و سارا امامی در ساعت 19 در پردیس سینمایی ساحل برگزار می شود. مدیریت و اجرای این نشست ها با سحر قناعتی گزارشگر نام آشنای سیما و کارشناس سینما است.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری جشنواره، به دلیل محدودیت مکان برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، اولویت حضور در جلسات با اهالی رسانه، منتقدان و خبرنگاران نوجوان است.

سی وششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر اصفهان برگزار می شود.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار