ویژه برنامه «سیمای خانواده» در سوگ سید حسن نصرالله

تهران (پانا) - فصل جدید برنامه «سیمای خانواده» که به تازگی به تهیه کنندگی احسان نیلی به روی آنتن شبکه اول سیما رفته است با شهادت سید حسن نصرالله، رهبر جبهه‌ی مقاومت از ابتدا هفته تا روز پنج شنبه به صورت ویژه به اتفاقات لبنان و محور مقاومت می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه «سیمای خانواده»  در سوگ سید حسن نصرالله

فصل جدید برنامه «سیمای خانواده» که به تازگی به تهیه کنندگی احسان نیلی به روی آنتن شبکه اول سیما رفته است با شهادت سید حسن نصرالله، رهبر جبهه‌ی مقاومت از ابتدا هفته تا روز پنج شنبه به صورت ویژه به اتفاقات لبنان و محور مقاومت می‌پردازد.

برنامه «سیمای خانواده» که این روزها با رویکرد اصلاح سبک زندگی از شبکه یک سیما پخش می شود، با تغییر رویکرد با کارشناسان و مهمانان مختلف در فضای خانوادگی به مسائل پیرامون شهادت سید حسن نصرالله و اتفاقات منطقه و لبنان خواهد پرداخت.

این برنامه با اجرای فرشته ایزدی، زهرا شوقی، فاطمه رضاپور شنبه تا پنجشنبه این هفته (۷ تا ۱۲مهر) هر روز ساعت ۱۱ به صورت ویژه با محوریت کشور لبنان، حمله و بمباران رژیم غاصب اسرائیل به مناطق مردمی و ترور فرماندهان ارشد مقاومت پخش خواهد شد. 

سیمای خانواده در این ایام هر روز میزبان یک خانواده شهید و یک کارشناس خواهد بود و تا به امروز خانواده شهید دقایقی، خانواده شهید بیدی و‌ …. و کارشناسانی چون مهدیه شادمانی، کبری خزعلی، لیلا وصالی و … در برنامه حاضر شده‌اند.

سری جدید «سیمای خانواده» از گروه اجتماعی شبکه یک به مدت زمان ۵۰ دقیقه هر هفته ساعت ۱۱ روی آنتن می رود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار