علی سرتیپی از سومین نمایشگاه ملی «رصتا» بازدید کرد

تهران (پانا)- علی سرتیپی؛ تهیه‌کننده سینما در سومین روز از سومین نمایشگاه ملی «رصتا» از این‌ رویداد بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۲۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
علی سرتیپی از سومین نمایشگاه ملی «رصتا» بازدید کرد

علی سرتیپی پس‌ از بازدید از نمایشگاه «رصتا»، بیان کرد: قطعا برپایی نمایشگاهی تخصصی برای رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر بسیار مهم و تاثیرگذار است.

او تاکید کرد: نمایشگاه «رصتا» در ابتدای راهی قرار دارد که می‌تواند در آینده سبب شود تا بازخوردهای مردمی بیشتری برای ارتقای فعالیت‌های سکوهای دارای مجوز بگیرد.

سرتیپی‌ ادامه داد: نکته‌ای که در این مسیر، بسیار اهمیت دارد این است، همان‌طور که پلتفرم‌ها در بین مردم جا افتاد، نمایشگاه هم‌ می‌تواند مردمی‌تر از این باشد و مخاطبان پیگیر شبکه نمایش خانگی‌ و فعالان‌ این صنف‌ را به خود جذب کند. در این دوره، شاید جلو افتادن زمان برگزاری نمایشگاه در برقرارنشدن کامل این ارتباط اثرگذار بوده و من امیدوارم که در دوره‌های بعدی، این تبلیغات به شکلی جامع‌تر صورت گیرد تا طیف وسیع‌تری از مردم در این رویداد تخصصی حاضر باشند.

این کارشناس ضمن ارزش‌گذاری به تلاش‌هایی که در سومین نمایشگاه ملی «رصتا» در زمینه‌های تخصصی و آموزشی در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد که در دوره چهارم این رویداد، مخاطبان سکوها، به‌عنوان عنصر اصلی رسانه‌های فراگیر، با تداوم کار رسانه‌ای، شناخت کامل‌تری از نمایشگاه داشته باشند و حضور فعالانه مردم، مهم‌ترین اتفاقی است که در ادوار بعدی باید رخ بدهد.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار