شبکه سه «هدف» کره جنوبی را پسندید

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «هدف» با گویندگی ۲۸ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شبکه سه «هدف» کره جنوبی را پسندید

به گزارش روابط عمومی و رسانه های نوین معاونت سیما؛ این سینمایی در گونه جنایی، رازآمیز و هیجانی محصول کره جنوبی در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی رزیتا یاراحمدی و صدابردار آن رامین آریاشکوه است. معصومه آقاجانی، نسرین اسنجانی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علیرضا باشکندی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، زهرا سوهانی، مریم شاهرودی، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، مهسا عرفانی، بهروز علیمحمدی، پویا فهیمی، نرگس فولادوند، مریم معینیان، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، علیرضا ناصحی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که سوهیون، یک ماشین لباسشویی را از یک وب سایت کالاهای دست دوم خریداری می‌کند. ماشین لباسشویی خراب است. او عصبانی می‌شود و به سایر کاربران در مورد فروشنده هشدار می‌دهد. او یک پیام تهدید آمیز از فروشنده دریافت می‌کند و با اتفاقات وحشتناکی روبرو می‌شود.

فیلم به بررسی موضوع کلاهبرداری های خرید آنلاین می‌پردازد که بسیاری را قربانی کرده است. داستان با دقت طراحی شده است و معمای آن مخاطب را به این سوال وا می‌دارد که مقصر واقعی کیست. تعلیق پس از تعلیق به تدریج ارائه می‌شود و مخاطب را درگیر می‌کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار