دیدار هیات رئیسه و مدیرعامل خانه سینما با صالحی

تهران (پانا) - هیات رئیسه و علی دهکردی (مدیرعامل خانه سینما) امروز ۱۱ شهریور ماه با سید عباس صالحی (وزیر ارشاد) دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار هیات رئیسه و مدیرعامل خانه سینما با صالحی

در ابتدای این جلسه محمدمهدی عسگرپور رییس هیات رییسه خانه سینما به دکتر سید عباس صالحی به مناسبت انتصاب مجددش به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفت.

همچنین در این جلسه با یادآوری پرسش‌های ۸ گانه جامعه اصناف سینمای ایران که برای نامزدهای ریاست جمهوری ارسال شده بود و دکتر پزشکیان قبل از انتخابات به آنها پاسخ داده بود، این اتفاق را میثاق دو جانبه دولت چهاردهم با سینماگران برشمردند که انتظار می‌رود، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه سینما در این دوره به انجام و پیگیری مفاد آن پایبند باشند.

در این دیدار مسایل و راهکارهای پیشنهادی هیات رییسه و مدیرعامل خانه سینما برای برون رفت از بحران‌های موجود در نظام تولید، پخش داخلی و حضور بین المللی آثار سینمایی مطرح شد.

بوجود آوردن شرایط مناسب برای فیلمسازان و تقویت بنیه اقتصادی و رفاهی خانواده سینما بخش دیگری از گفتگوی مدیران خانه سینما با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. 

در این جلسه همچنین برای رفع مشکلات قضایی سینماگران و هنرمندانی که در جریان التهاب‌های اجتماعی اخیر کشور دچار محدودیت و محرومیت شده‌اند گفتگو شد و دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد نیز قول مساعد برای رفع مشکلات مطرح شده داد.

علی لقمانی (نایب رییس)، رسول صدرعاملی (سخنگو)، مسعود امینی تیرانی (دبیر)،حبیب اسماعیلی و علیرضا حسینی هیات مدیره خانه سینما را تشکیل می‌دهند که ایسنا اطلاع دقیقی ندارد که کدام یک از این اعضا در جلسه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار