انجمن صنفی بازیگران خبر داد؛

رضا رویگری بار دیگر سکته کرد

تهران (پانا) - انجمن صنفی بازیگران سینما اعلام کرد که رضا رویگری در پی سکته مجدد در یک مرکز درمانی خصوصی و تحت نظارت پزشکان بستری است.

کد مطلب: ۱۴۹۸۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رضا رویگری بار دیگر  سکته کرد

انجمن صنفی بازیگران سینمای ایران در صفحه مجازی خود اعلام کرد که رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون مجدد دچار سکته و در بیمارستان بستری شده است.

در متن این پست آمده است: «به اطلاع عزیزانی که در مدت اخیر پیگیر شرایط هنرمند محبوب و همکار عزیزمان آقای رضا رویگری بودند می‌رساند که انجمن بازیگران سینما همواره و به ویژه در ماه‌های گذشته مراقب شرایط و جویای احوال ایشان بوده و اخیراً هم در سکته مجدد ایشان، بر تمام مراحل بستری در بیمارستان نظارت داشته و همراهی کرده است.

پس از ترخیص ایشان از بیمارستان نیز چون امکان ادامه مداوا و پرستاری در منزل شخصی وجود نداشت، ایشان را روز سه‌شنبه ششم شهریور ماه در یک مرکز درمانی خصوصی و تحت نظارت پزشکان و کادر درمانی مجرب بستری کرده است، تا امور درمانی ایشان از جمله مراحل فیزیوتراپی و گفتار درمانی تا بهبود کامل در همین مرکز انجام شود.

انجمن بازیگران سینما از همه عزیزانی که در طول مدت بیماری ایشان را یاری کرده و همه شما مردم عزیز که نگران وضعیت ایشان بودید، کادر ارجمند درمانی ایشان و همچنین از صندوق اعتباری هنر، خانه سینما، آقای حسن مصطفوی و آقای رضا کریمی که در مراحل بستری شدن ایشان، ما را یاری کردند سپاسگزاری می‌کند.

به امید بهبودی رضا رویگری عزیز و شفای همه بیماران.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار