ارسال 10 هزار عکس برای رادیو نمای اربعین

تهران (پانا) - به مانند سال‌های گذشته، رادیو اربعین در فضای مجازی از ابتدای ماه صفر تا پایان ماه صفر به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و به نوعی در دیگر ایام سال نیز با بارگذاری محتواهای مذهبی، از جمله احادیث و مداحی‌ها، همراه مخاطبان وفادار خود بوده است.

کد مطلب: ۱۴۹۸۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 10 هزار عکس برای رادیو نمای اربعین

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، حسین رضایی مدیر فضای مجازی رادیو اربعین در خصوص فعالیت فضای مجازی بیان کرد: امسال رادیو اربعین علاوه بر تولید محتوا در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی، به خانواده پیام‌رسان روبیکا نیز پیوست. این اقدام باعث شد تا با توجه به فرصت محدود، عضوگیری خوبی انجام شود و امیدواریم که سال آینده شاهد پخش محتوای کاملاً تصویری در این پیام‌رسان، در کنار اپلیکیشن ایرانصدا، باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: به روال سال‌های گذشته، رادیو اربعین از مخاطبان خود خواسته تا عکس‌های خود از پیاده‌روی اربعین را ارسال کنند. نکته قابل تامل این است که پیش از آغاز ماه صفر، مخاطبان همیشگی ما عکس‌های خود را ارسال کرده بودند و تعداد عکس‌های دریافتی امسال به دلیل افزایش زائران، به نزدیک به 10000 عکس رسید که رقمی شگفت‌انگیز است. با توجه به این کثرت، ممکن است برخی از مخاطبان نتوانسته باشند عکس‌های خود را در رادیونما مشاهده کنند که از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

رضایی به سایت رادیو اربعین اشاره کرد و گفت: در سایت رادیو اربعین، محتواهای آموزشی برای سفر اربعین و همچنین اخبار مرتبط در اختیار مخاطبان قرار گرفت. پوشش اخبار اربعین 1403 در پیام‌رسان‌ها با رصد چندین خبرگزاری و ارتباطات مستمر با مسئولین، به صورت لحظه‌ای در اختیار مخاطبان قرار می‌گرفت.

مدیر فضای مجازی در خصوص پخش زنده از کربلای معلی گفت: پخش زنده از کربلای معلی توسط خبرنگار اعزامی، هر شب دل‌های جاماندگان را به بین‌الحرمین می‌برد و به نوعی نائب الزیاره مخاطبان بود. همچنین سوالات زیادی از طرف مخاطبان در فضای مجازی مطرح می‌شد که این سوالات به مدیران و برنامه‌سازان ارجاع می‌شد و در رادیو اربعین با کارشناسان و مسئولین مرتبط پاسخ داده می‌شد.

وی افزود: در مجموع، پیام‌رسان‌ها و صفحات رادیو اربعین در فضای مجازی، بیش از 80 هزار عضو فعال دارد. همچنین گروه‌هایی در پیام‌رسان‌های ایتا، بله و تلگرام از سال‌های پیش ایجاد شده که خود مخاطبان در آن‌ها تجربیات خود از این سفر معنوی را به اشتراک می‌گذارند و محتواهای جذابی تولید می‌کنند که در رادیو اربعین نیز از این محتواهای کاربرمحور به خوبی استفاده می‌شود.

رضایی مدیر فضای مجازی رادیو اربعین در پایان خاطرنشان کرد: رادیو اربعین که به عنوان پرمخاطب‌ترین شبکه مناسبتی شناخته می‌شود، همچنین دارای فعال‌ترین و پرمخاطب‌ترین جامعه در فضای مجازی است و با این روند امیدوار است که در سال‌های آینده نیز به فعالیت‌های خود ادامه دهد و ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار