یک عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با پانا:

«علیرضا کاظمی» شخصی متعهد و متخصص است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت بخش آموزش نیازمند فردی متخصص و بخش پرورش نیازمند شخصی متعهد است. علیرضا کاظمی توانسته یکی از بهترین پیشنهادهای کابینه دولت چهاردهم باشد چراکه او شخصی مختصص و متعهد است.

کد مطلب: ۱۴۹۴۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
«علیرضا کاظمی» شخصی متعهد و متخصص است

فرامرز شاهسواری درخصوص معرفی علیرضا کاظمی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از سوی دولت چهاردهم، اظهار کرد: «هنوز وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به کمیسیون عمران نیامده است اما طبق شناختی که از ایشان دارم، آقای کاظمی فردی مومن، متعهد و کاردان است و معتقدم یکی از بهترین پیشنهادهایی بود که می‌توانست برای اداره وزارت آموزش و پرورش رقم بخورد.»

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: «علیرضا کاظمی در حوزه تخصصی خود شناخته شده است و تجربه و شناخت کافی از حوزه آموزش و پرورش را داراست. از آنجا که بخش آموزش نیازمند فردی متخصص و بخش پرورش نیازمند شخصی متعهد است، علیرضا کاظمی توانسته یکی از بهترین پیشنهاد‌های کابینه دولت چهاردهم باشد چراکه او شخصی مختصص و متعهد است.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: «با توجه به همه تجربیات پیشین آقای کاظمی انتظار می‌رود در صورت داشتن برنامه‌های جامع، وزیری موفق شود.»

خبرنگار : فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار