در نشست صمیمی با روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای؛

اسماعیلی: در خدمت به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه گرایش سیاسی روشنی نداشتیم

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سلایق، جناح‌ها و خطوط مسائل بسیار فرعی است، تاکید کرد من و همکارانم عمدتا بدون هیچگونه گرایش سیاسی روشن به معنای مصطلح خود کنار هم جمع شده بودیم.

کد مطلب: ۱۴۹۳۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیلی: در خدمت به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه گرایش سیاسی روشنی نداشتیم

محمدمهدی اسماعیلی شنبه شب ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ در نشست صمیمی با روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در مجتمع باغ زبیا برگزار شد، اظهار داشت: یاد شهدای عزیز خبرنگار را گرامی می‌داریم. شهدای مظلوم غزه، شهدای خبرنگاری که در غزه به شهادت رسیدند و برای جهانیان مایه شرمساری است که این گونه وحشیانه زن و کودک و ‌پیر و جوان را به خاک و خون می‌کشند و حساسیت تمام فضای عمومی به حداقل کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: خیلی مایه تاسف است وجود دژخیمان خون‌آشامی که با این سبوع‌گری، خشونت و وحشی‌گری مقابل چشم همه مردم دنیا این بندگان خدا را سلاخی و آزادانه در المپیک هم شرکت می‌کنند. المپیکی که به محض اراده قدرت‌های حاکم، کشورهایی که از نظر آنها متمرد هستند به راحتی حذف می‌شوند و با آنها به راحتی برخورد می‌کنند اما افسران رژیم صهیونیستی، تفنگ‌بدستان این رژیم جلاد، آدم‌کش و کودک‌کش به اسم ورزشکار در مسابقات حاضر می‌شوند.

وزیر فرهنگ با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار غزه گفت: امیدواریم به زودی با انتقام سختی که جبهه مقاومت و رزمندگان عزیز اسلام خواهند داشت طومار این رژیم در هم بپیچد و همه ما همراه با رهبر عزیزمان نماز را در بیت‌المقدس عزیز برپاداریم.

اسماعیلی اظهار داشت: مسوولیت همیشه اشکالاتی را هم به همراه خود دارد. امیدواریم هرگز کمی و کاستی‌های ما را در خدمتگزاری به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و جمع نخبه حاضر و همه اصحاب این حوزه فخیمه از ما پذیرا باشند. این کمی‌ها و کاستی‌ها را از ما ببخشایند.

وی گفت: هر لحظه‌ای که روی این صندلی نشسته بودیم آماده بلند شدن بودیم و خودم و روحیه‌ام را با این خصوصیات تنظیم کردم که جایی را مدت‌دار عادت به نشستن در آن نکنم که جابجایی سخت باشد. این دوره بیش از آنچه فکر می‌کردیم یک سال زودتر از موعد به پایان رسید و دولت را به دوستان تحویل می‌دهیم و برای همه آنها آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار