۲ سریال جایگزین «مختارنامه» شدند

تهران (پانا) - شبکه آی فیلم بزودی دو سریال «از سرنوشت» و «نبردی دیگر» را جایگزین سریال‌های درحال پخش «مختارنامه» و «پشت بام تهران» می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
۲ سریال جایگزین «مختارنامه» شدند

به گزارش روابط عمومی آی فیلم، مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» بزودی جایگزین سریال «مختارنامه» می‌شود.

آخرین قسمت سریال «مختارنامه» دوشنبه، ۱۵ مرداد پخش و مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از سه شنبه، ۱۶ مرداد جایگزین خواهد شد.

«از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان محصول سال ۹۸ است. این سریال روایتگر ماجرای زنی به نام مه‌لقاست که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال فرزندش سهراب می‌گردد. مه‌لقا شوهر سابقش (منصور) که پدر سهراب است را پیدا می‌کند و به مرور زمان با همسر منصور (مینا) دوست می‌شود و مینا هم در کنار مه لقا سعی در پیدا کردن سهراب می‌کند، اما زندگی به مه‌لقا فرصت نمی‌دهد و او می‌میرد...

پوریا پورسرخ ، فریبا نادری، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، مجید واشقانی، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی، میترا رفیع و فاطیما بهارمست از جمله بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از سه شنبه، ۱۶ مرداد هر شب ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعات ۶ بامداد و ۱۴ روز بعد بازپخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» هم جایگزین سریال «پشت بام تهران» می‌شود.

شنبه، ۱۳ مرداد آخرین قسمت از سریال «پشت بام تهران» پخش و از یکشنبه، ۱۴ مرداد مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» جایگزین خواهد شد. این سریال به کارگردانی عبدالله باکیده محصول سال ۱۳۷۴ است.

خلاصه داستان این سریال درباره گروهی از رزمندگان ایرانی است که به اسارت نیروهای بعث عراق در می‌آیند و به اردوگاهی منتقل می‌شوند که فرماندهٔ خشن و سختگیری ملقب به «مشعل» (با بازی اکبر سنگی) آن را اداره می‌کند. مشعل یکی از افسران استخبارات حزب بعث عراق بوده و حالا سخت به دنبال «حاج‌رسول رستگاری»  می‌گردد، چرا که «حاج‌رسول» که خود از فرماندهان ایرانی است، در «عملیات چزابه» نصفِ صورتِ مشعل را با آرپی‌جی سوزانده است و او حالا به دنبال انتقام است.

مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» از یکشنبه، ۱۴ مرداد هر روز ساعت ۱۹ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد بازپخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار