حضور «ناکجا» در دو رویداد مهم بین‌المللی

تهران (پانا) - فیلم کوتاه «ناکجا» به کارگردانی عرفان پارساپور به نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رجینا (ریفا) و بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم سالنتو راه یافت.

کد مطلب: ۱۴۹۰۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور «ناکجا» در دو رویداد مهم بین‌المللی

به گزارش روابط عمومی فیلم، «ناکجا» عنوان اثری کوتاه به نویسندگی و کارگردانی عرفان پارساپور است که دقایق عجیبی از زندگی یک زوج با نام‌های مهسا و پیمان روایت می‌کند و سارا کیوان آن را تهیه کرده است.

جشنواره بین‌المللی رجیفا (ریفا) مورد تایید جایزه هنرهای تصویری کانادا است و نهمین دوره آن ۲۰ تا ۲۴ آگوست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی سالنتو نیز امکانی است برای ارائه فیلم‌هایی از نقاط مختلف جهان که تنوع و نوآوری موجود در صنعت فیلم جهانی را برجسته می‌کند. بیست و یکمین دوره این جشنواره ۱۰ تا ۱۵ سپتامبر در ایتالیا برگزار می‌شود.

عرفان پارساپور  کارگردان فیلم داستانی «ناکجا» پیش از این در سال ۲۰۱۹ در جشنواره ریفا نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن برای فیلم «ناقص» بوده است.

«ناکجا» تاکنون برنده جایزه «رمی» برای بهترین فیلم فانتزی از پنجاه و هفتمین جشنواره هیوستون و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره جهانی فیلم‌های مستقل کن فرانسه شده است.

این اثر پیش از این در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لانزاروته اسپانیا که مورد تایید جوایز آکادمی Goya هست نیز حضور داشته است.

شبنم قربانی و پاشا رستمی در «ناکجا» ایفای نقش کرده‌اند و کوهیار کلاری تصویربرداری این اثر را به عهده داشته است. موسیقی این فیلم  ساخته مازیار یونسی است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: صداگذار: عرفان یزدی، تدوین: نوید توحیدی، صدابردار: حمید محمودی، گریم: سیامک احمدی، جلوه های ویژه: علی سجادی، اصلاح رنگ و نور: فرهاد قدسی، طراح صحنه و لباس: سعید مربی، امیر پناهی، مجری طرح: زهرا منصوریه، مدیر تولید: مهدی چراغی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پانته آ حسینی، منشی صحنه: فائزه فرزام، دستیار دوم کارگردان: امیر صدیقی، سایر بازیگران: فاطیما افتخاری، عکاس: سمیه جعفری، پخش بین‌الملل: پارس پویا فیلم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار